Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde slått opp.

Anonymkode: 46f01...f32

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Alt for mange damer (og enkelte menn) går alt for langt i å gå med på ting de egentlig ikke er komfortable. Hvorfor er vanskelig å forstå. Lav selvtillit? Umodenhet? Redsel for å miste den de innbiller seg er "the one"? 

Jeg har toleranse for at man har ulike legninger og preferanser inntil et visst punkt. Grensen går når man i praksis dehumaniserer partneren sin og "legningen" egentlig bare er et uttrykk for at man er litt fucka i hodet selv. 

Jeg ser ikke bort ifra at det finnes kvinner som helt ekte synes sånt, cuckold osv er en kul greie. Men jeg tror også mange - særlig unge og lettpåvirkelige - lar seg overtale til sånt uten at dette lå der latent som en legning eller at de egentlig synes det er greit. De gjør det kun for å please partneren sin. 

Mitt råd : dropp denne skrullingen og finn en som matcher deg og dine preferanser uten overtalelse. 

-Mann uten kinky sider. 

Anonymkode: eaaf3...54f

Selv i en tråd som dette så skal unge kvinner rakkes ned på. Den store majoriteten av mennesker som driver med denne livsstilen er godt over 45+. 

Problemet generelt er jo at folk har et helt sinnsykt forhold til sex. Hvor de av en eller annen grunn har gjort sex synonymt med et eksklusivt langvarig logistikkforhold. Gir jo ingen mening. 

Jeg unner partneren min ny jobb, lønnsøkning. Jeg unner henne en god ferie, et godt måltid. Jeg unner henne spabehandling og en god massasje. Hvorfor i guds navn skulle jeg ikke kunne unne henne et godt knull også? Det er jo absolutt ingen forskjell. 

Anonymkode: fd0f2...6d1

AnonymBruker
Skrevet

TS her. En av grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi at jeg er litt nysgjerrig på det. Jeg vil høre hva slags erfaringer andre som har gjort dette sitter igjen med. Jeg er veldig seksuell av meg selv, men jeg har kun hatt sex med én om gangen. Han vil jeg skal sende video av at jeg har meg med andre for å bevise at jeg er villig til å prøve (det vil jeg ikke). Jeg liker han utrolig godt, og jeg har blitt tent av tanken. Men i og med jeg ikke har vært borti dette før, så vil jeg sette meg litt mer inn i det. Han har sagt at han ikke vil snakke med meg før jeg kan vise meg verdig. Jeg spurte om vi kunne bli enige om noen kjøreregler når det gjelder dette her. Men ikke før jeg kunne bevise det for han, og det var tegn på at han kunne stole på meg... 

Anonymkode: 71bb7...0ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

TS her. En av grunnen til at jeg skrev dette innlegget var fordi at jeg er litt nysgjerrig på det. Jeg vil høre hva slags erfaringer andre som har gjort dette sitter igjen med. Jeg er veldig seksuell av meg selv, men jeg har kun hatt sex med én om gangen. Han vil jeg skal sende video av at jeg har meg med andre for å bevise at jeg er villig til å prøve (det vil jeg ikke). Jeg liker han utrolig godt, og jeg har blitt tent av tanken. Men i og med jeg ikke har vært borti dette før, så vil jeg sette meg litt mer inn i det. Han har sagt at han ikke vil snakke med meg før jeg kan vise meg verdig. Jeg spurte om vi kunne bli enige om noen kjøreregler når det gjelder dette her. Men ikke før jeg kunne bevise det for han, og det var tegn på at han kunne stole på meg... 

Dette er utrolig manipulerende atferd av ham, og et stort rødt flagg.

Man skal ta hensyn til hverandres grenser og gjøre hverandre trygg. Her driver han og presser deg til å ha sex med andre, og siden det skjer så fort tenker jeg at det setter presedensen for hvordan han kommer til å oppføre seg videre i relasjonen.

Dette framstår mer som en besettelse enn en fantasi.

• Liker 3
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ble tvunget til å se på da han var barn?

Kunne parterapi være et alternativ?

Anonymkode: 80782...69e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørt lignende av flere som jeg har pratet med på tinder. Det er en vanlig fantasi. Han ene hadde gjort mye og ble litt nedlatende når jeg ikke hadde lyst. Vanilla etc. 
For meg er sex best med følelser. 

Anonymkode: 1186c...019

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Han har sagt at han ikke vil snakke med meg før jeg kan vise meg verdig

Nei bare nei, dette er et gigantisk rødt flagg.

Anonymkode: 78b4e...569

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er dette er tulleinnlegg??  1/10

Han vil du skal sende ham video av deg mens du har sex med andre. Nei, dette kan jo umulig gå galt, ikke sant? 

Og han vil ikke snakke med deg før du har gjort det? 

Hvis dette er ekte så må du være uvanlig lett å manipulere. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er dette er tulleinnlegg??  1/10

Han vil du skal sende ham video av deg mens du har sex med andre. Nei, dette kan jo umulig gå galt, ikke sant? 

Og han vil ikke snakke med deg før du har gjort det? 

Hvis dette er ekte så må du være uvanlig lett å manipulere. 

Nei, dette er ikke en tulletråd. Mulig jeg lett å manipulere, men vi har hatt kontakt lenge nå. Så ballet det mer og mer på seg. Det siste er at jeg må gjøre meg fortjent til det. Så er også litt derfor jeg skrev denne tråden. Jeg har aldri vært i en sånn relasjon før, og ville gjerne høre på andres erfaringer. Jeg orker ikke stygge kommentarer. Jeg er vanligvis typen som aldri slipper folk 100% inn på meg, og har for det meste vært mest trygg i useriøse relasjoner. Jeg ser selv at det nå har toppet seg litt. Men visste ikke om dette var en vanlig greie for folk som skal være seksuelt dom og sub. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, dette er ikke en tulletråd. Mulig jeg lett å manipulere, men vi har hatt kontakt lenge nå. Så ballet det mer og mer på seg. Det siste er at jeg må gjøre meg fortjent til det. Så er også litt derfor jeg skrev denne tråden. Jeg har aldri vært i en sånn relasjon før, og ville gjerne høre på andres erfaringer. Jeg orker ikke stygge kommentarer. Jeg er vanligvis typen som aldri slipper folk 100% inn på meg, og har for det meste vært mest trygg i useriøse relasjoner. Jeg ser selv at det nå har toppet seg litt. Men visste ikke om dette var en vanlig greie for folk som skal være seksuelt dom og sub. 

Så/ser du ikke de røde flaggene?

Hvis ikke så burde du holde deg langt unna menn og jobbe med deg selv, for da er du et veldig enkelt offer for folk som ikke har gode intensjoner.

Anonymkode: 78b4e...569

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2026 den 21.02):

Har over lang tid snakket med en fyr, og etter en stund viser det seg at han har et ønske om å se partneren sin med andre menn. Han selv skal være ordentlig og trofast, men (jeg) skal da ligge med andre menn. Dette har jeg aldri opplevd før. Tenkte først at dette bare var en fantasi, men virker som han oppriktig mener det. Han vil gifte seg, og stifte familie. Han er 45, og jeg er 34. Vi bor litt unna hverandre, så har bare møtt han en gang. 

Jeg klarer ikke helt å forstå hvordan en mann vil se damen sin med andre menn, og evt se på selv. Han ville også at han kunne kjøre og hente meg hos en annen mann. Han er dominant og vil at jeg skal være sub. Men jeg klarer ikke helt å forstå denne greien. Håper på svar fra noen som er i en slik situasjon selv. Skjønner ikke hvordan man vil se en man evt har sterke følelser for ha sex med andre.. Må bare få noen synspunkter på det

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Går du videre med denne mannen vil det etter all sannsynlighet bli ditt verste mareritt, Ts!

Dette er altså en mann som er en god del eldre enn deg. Dere har kun skrevet sammen over tid, og bare møtt hverandre én gang. Han snakker allerede om ekteskap og barn med deg...

I tillegg påstår han at han er dominant, mens han påstår at han vil se deg ha sex med andre menn (som for de aller fleste ikke er en dominant greie, men tvert om en submissiv greie - ergo, han er etter all sannsynlighet ikke ærlig med deg der heller). 

Og nå som han har fått deg til å tro at han er en du kan like, så har han begynt å manipulere og faktisk true deg med at hvis du ikke gjør som han vil nå (har sex med flere menn og sender ham videoer av det), så vil han ikke ha noe med deg å gjøre. 

Han krever at du skal "bevise" at du er god nok for ham, at du er "verdig" ham, ved at han presser deg til å filme deg selv som har sex med andre menn og sender video til ham (han som - face it! - er en mann du faktisk nesten ikke kjenner!).

Når du (istedenfor å kutte all kontakt med ham etter hans trusler) ber om at dere kan finne felles kjøreregler for dette, så nekter han, for han krever at du skal gjøre som HAN vil, og så truer han med at han ikke vil ha noe som helst mer å gjøre med deg før du har bevist at du gjør som han vil. 

Han - som har vist deg veldig tydelig nå at du IKKE kan stole på ham! - han krever at du skal gjøre seksuelle handlinger med andre som du ikke ønsker, at du filmer dette selv om du heller ikke ønsker deg... og at du altså må gjøre dette for at han liksom skal stole på deg.

Det han faktisk gjør nå, Ts, det er å teste deg for å se om du er et perfekt offer for ham! Selv om du inngår kompromiss med ham så vil du bestå hans manipulasjonstest/shit-test/doo doo test - som viser ham at du lar deg manipulere. Kanskje ikke like raskt som han egentlig ønsker, men du lar deg manipulere.

Hva denne mannen ønsker seg av deg, det vet bare han. Men han ønsker seg i hvert fall ikke et likeverdig forhold basert på respekt og omtanke! Tvert imot, han viser og sier deg veldig tydelig at du ikke skal ha egne meninger i dette forholdet, du skal bare gjøre det han vil, og om du ikke vil gjøre som han vil, da truer han deg med "brudd".

Hadde det vært jeg som kom borti denne mannen hadde jeg kuttet all kontakt, jeg hadde blokkert ham overalt og ALDRI hatt mer med ham å gjøre. OG jeg hadde tipset politiet om denne mannen, for det er dessverre også stor sannsynlighet for at han har presset andre kvinner til å ta videoer av seg selv som har sex med andre menn. Og det er dessverre også stor sannsynlighet for at han også deler slike videoer med andre, at han har truet andre. Mest trolig har han en historikk med partnere som har opplevd minst psykisk vold, kanskje også seksuell og annen fysisk vold, fra hans side. Du risikerer også at du vil oppleve at han bruker sexvideoer for å presse og true deg om andre ting.

Denne mannens adferd og krav får ALLE røde flagg til å vaie villt, og ulende alarmer bør også gå av hos deg også, Ts, for det er ingen tvil om at denne mannen mest trolig vil bli ditt verste mareritt om du fortsetter kontakt med ham. Kutt all kontakt og blokker ham! Tar han kontakt med deg igjen - kontakt politiet.

(Er du tilfeldigvis en person som har lite nettverk, eller har opplevd traumer eller omsorgssvikt, eller du er sårbar på andre måter, Ts? I så fall passer du dessverre enda bedre inn som offer slike menn som ham går etter!)

Vær så snill, kutt all kontakt med denne stygge manipulatoren NÅ, mens du fremdeles greier det og før du er blitt skadet av ham!

❤️

Anonymkode: 30f0a...c86

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Går du videre med denne mannen vil det etter all sannsynlighet bli ditt verste mareritt, Ts!

Dette er altså en mann som er en god del eldre enn deg. Dere har kun skrevet sammen over tid, og bare møtt hverandre én gang. Han snakker allerede om ekteskap og barn med deg...

I tillegg påstår han at han er dominant, mens han påstår at han vil se deg ha sex med andre menn (som for de aller fleste ikke er en dominant greie, men tvert om en submissiv greie - ergo, han er etter all sannsynlighet ikke ærlig med deg der heller). 

Og nå som han har fått deg til å tro at han er en du kan like, så har han begynt å manipulere og faktisk true deg med at hvis du ikke gjør som han vil nå (har sex med flere menn og sender ham videoer av det), så vil han ikke ha noe med deg å gjøre. 

Han krever at du skal "bevise" at du er god nok for ham, at du er "verdig" ham, ved at han presser deg til å filme deg selv som har sex med andre menn og sender video til ham (han som - face it! - er en mann du faktisk nesten ikke kjenner!).

Når du (istedenfor å kutte all kontakt med ham etter hans trusler) ber om at dere kan finne felles kjøreregler for dette, så nekter han, for han krever at du skal gjøre som HAN vil, og så truer han med at han ikke vil ha noe som helst mer å gjøre med deg før du har bevist at du gjør som han vil. 

Han - som har vist deg veldig tydelig nå at du IKKE kan stole på ham! - han krever at du skal gjøre seksuelle handlinger med andre som du ikke ønsker, at du filmer dette selv om du heller ikke ønsker deg... og at du altså må gjøre dette for at han liksom skal stole på deg.

Det han faktisk gjør nå, Ts, det er å teste deg for å se om du er et perfekt offer for ham! Selv om du inngår kompromiss med ham så vil du bestå hans manipulasjonstest/shit-test/doo doo test - som viser ham at du lar deg manipulere. Kanskje ikke like raskt som han egentlig ønsker, men du lar deg manipulere.

Hva denne mannen ønsker seg av deg, det vet bare han. Men han ønsker seg i hvert fall ikke et likeverdig forhold basert på respekt og omtanke! Tvert imot, han viser og sier deg veldig tydelig at du ikke skal ha egne meninger i dette forholdet, du skal bare gjøre det han vil, og om du ikke vil gjøre som han vil, da truer han deg med "brudd".

Hadde det vært jeg som kom borti denne mannen hadde jeg kuttet all kontakt, jeg hadde blokkert ham overalt og ALDRI hatt mer med ham å gjøre. OG jeg hadde tipset politiet om denne mannen, for det er dessverre også stor sannsynlighet for at han har presset andre kvinner til å ta videoer av seg selv som har sex med andre menn. Og det er dessverre også stor sannsynlighet for at han også deler slike videoer med andre, at han har truet andre. Mest trolig har han en historikk med partnere som har opplevd minst psykisk vold, kanskje også seksuell og annen fysisk vold, fra hans side. Du risikerer også at du vil oppleve at han bruker sexvideoer for å presse og true deg om andre ting.

Denne mannens adferd og krav får ALLE røde flagg til å vaie villt, og ulende alarmer bør også gå av hos deg også, Ts, for det er ingen tvil om at denne mannen mest trolig vil bli ditt verste mareritt om du fortsetter kontakt med ham. Kutt all kontakt og blokker ham! Tar han kontakt med deg igjen - kontakt politiet.

(Er du tilfeldigvis en person som har lite nettverk, eller har opplevd traumer eller omsorgssvikt, eller du er sårbar på andre måter, Ts? I så fall passer du dessverre enda bedre inn som offer slike menn som ham går etter!)

Vær så snill, kutt all kontakt med denne stygge manipulatoren NÅ, mens du fremdeles greier det og før du er blitt skadet av ham!

❤️

Tusen takk for en fin og lang melding ❤️ Jeg kjenner det bygger seg opp til et ekstremt sinne i meg. Jeg ser alt mye klarere nå. Ja, jeg har vært i et manipulerende forhold tidligere som endte stygt. Jeg har derfor ikke klart å stole skikkelig på noen igjen. Det var vel derfor han gjorde det han gjorde nå. Det begynte gradvis med eksen også..... Faen så dum jeg er... 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.5.2026 den 8.55):

Eeeehhh??

Tror alle som holder på med dette gjør det fordi de tenner på det, og det er ingen hemmelighet. 

Anonymkode: 25559...391

Det er heller ikke i slike relasjoner ok å presse partner til sex hun ikke ønsker, og problemet med menn med akkurat denne fetisjen er veldig ofte at de anser det som en gave til partner at hun får lov til å ha sex med andre menn. Men i iveren etter å få oppfylt SIN EGEN tenning på dette presser de også partner angående å ga sex med menn hun faktisk ikke ønsker å ha sex med, eller gjøre dette i perioder der hun ikke ønsker sex med andre. 

Jeg synes jeg skrev dette tydelig nok første gang. 

Legg merke til at denne mannen til og med vil ha ts til å vise seg VERDIG. Antagelig fordi han også anser dette som å gi kvinnen en veldig seksuell frihet i gave ved dette. 

Egentlig er det kun sin tenning mannen er opptatt av, og kvinnen blir hans redskap for dette. 

Nei, å bli presset til sex man ikke ønsker er ingen gave!!!!!

I poly- miljøer er det ingen fordommer som medfører kritiske diskusjoner rundt dette, men det at kvinner som har erfaringer med slike menn jevnt over opplever akkurat det å bli presset til sex de ikke ønsker, manipulert med at det er en gave fra mannen som tenner på dette, og at hun er ugrei som ikke tar imot slike gaver/hun visste at det var dette han tenner på, så ugreit å ikke "levere". 

Anonymkode: 9d0a2...f4d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør gå etter menn rundt din egen alder, ikke en eldre mann som tror du er manipulerbar fordi du er yngre.. 

Anonymkode: 4a4ac...068

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Høres jo veldig usint ut! Er ikke noen ekspert på dette, men en skikelig dom burde ikke begynne å prese deg før dere har snaket om grenser en gang! Forstår jeg det riktig at han krever naken bilder/video av deg før han kan "stole på deg"? Det minner meg om de som lurer folk til å sende nakenbilder for så å buke bildene til å prese ofrene til diverse overgrep! Alt her høres mqnipulerende eller direkte farlig ut, håper aldri du møter han!

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det at han drømmer om at du har deg med andre er en ting, men det at han prøver å presse deg til det er jo noe helt annet. 

Anonymkode: 04542...a93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2026 den 23.39):

Tusen takk for en fin og lang melding ❤️ Jeg kjenner det bygger seg opp til et ekstremt sinne i meg. Jeg ser alt mye klarere nå. Ja, jeg har vært i et manipulerende forhold tidligere som endte stygt. Jeg har derfor ikke klart å stole skikkelig på noen igjen. Det var vel derfor han gjorde det han gjorde nå. Det begynte gradvis med eksen også..... Faen så dum jeg er... 

Du er ikke dum, Ts!

Slike menn er dessverre gode til å manipulere. Og dessverre kjenner de gjerne også igjen tegn ved enkelte kvinner som kan tyde på at de har vært manipulert tidligere. Så er de "mestere" i å kamuflere sin manipulasjon til å begynne med, selv om de tidlig ofte begynner å teste deg på småting som vi vanligvis tenker er uviktige ting, ting som lett kan bortforklares med at han ikke mente det slik, at han bare ordla seg litt klumsete. Neste gang blir det gjerne litt mindre diffust, med en beklagelse om at du misforstod for han ville jo aldri sagt eller gjort eller ment slik og sånn. Og så vakker det sakte med sikkert på seg... til de blir slik som denne mannen du nå har møtt.

Han du snakker om nå virker imidlertid å kunne ha en farligere side, all den tid han presser/truer deg til å ha sex med andre. Det er dessverre en reell mulighet for at han bruker slike videoer for å utpresse kvinner, for å selge/bytte videoer på nett, ev. også manipulere slike videoer til å få ulovlig innhold. 

Kutt kontakten, blokker ham overalt, snakk ikke med ham igjen, ikke ta telefonen, ikke slipp ham inn om han skulle komme til deg! Han kuttet kontakten med deg fordi du ikke lot deg true, da kan du bare blokkere ham overalt! Forsøker han å ta kontakt på annen måte, ikke gå inn i en diskusjon med ham!!

Siden du har hatt traumatiske opplevelser tidligere kan det være lurt at du søker hjelp og får snakket med noen om dette, slik at du blir tryggere på deg selv, og kanskje også lærer mer om hvordan kjenne igjen slike menn.

Og igjen, du er ikke dum!! Nå sa du nei da han forsøkte å presse/true deg! Dvs. du har lært noe etter ditt forrige forhold. Du lot ikke dette gå så langt at du var lenger inne i et forhold til ham. I tillegg kjente og visste du at det han ba deg om ikke var riktig, og du søkte om erfaringer her på forumet for å få støtte for det du egentlig allerede visste selv. Dvs. du trenger å lære å stole på deg selv igjen, for nå ser du ting tydeligere enn du gjorde da du ble sammen med din manipulerende eks, og du har også greid å sette en viktig grense for deg selv. IKKE psyk deg selv ned ved å kalle deg selv. Å være traumatisert er ikke å være dum! Klapp heller deg selv på skulderen fordi du nå så hva/hvem denne nye manipulatoren var, at du satte grenser for deg selv og holdt på dem. Det er godt jobba, Ts! 

Søk hjelp for å bearbeide ting og bygge deg selv opp igjen! ❤️

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...