Gå til innhold

To spørsmål : Blomster & Parfyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe meg en ny godlukt, det florerer jo med merker nå og det er litt vanskelig å finne. Nå er jo lukt veldig individuelt da og lukter forskjellig fra person til person, men kunne være morsomt å vite hva dere andre skal ha til duft? Og mannen hva skal han ha?

Er tydelig i en fase der det er vanskelig å bestemme seg, for blomster har jeg heller ikke funnet. Liker så masse eller intet....

Cala er fin og jeg liker også roser godt. Har alle her funnet "sin" bukett? Bilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha den vanlige deodoranten, rett og slett fordi jeg blir så snørrete av parfymelukt. Vil ikke være en brud som snyter seg gjennom vielsen :ler: !

Av blomster falt valget på kremfargede roser, vripil, noe lyst rosa og limegrønt :) . Har ikke funnet ut hva det rosa skal være ennå, får høre hva blomsterpikene anbefaler.

Skrevet

Parfyme aner jeg ikke...det er ett år til jeg skal gifte meg nesten og kanskje jeg har en ny favoritt innen det. Jeg handler ikke ny parfyme til bryllupet men bruker den jeg har akkurat da. Men det er mulig jeg handler en ny dusj såpe eller noe til turen. (Hadde en ny dusjsåpe med meg på sykehuset da jeg fødte og hver gang jeg kjøpetr den og lukter på den tenker jeg på de første dagene m snuppa.)

Blomster...jeg skal ha roser....råsa tror jeg..... Det er bilde her. Litt nedpå siden under Bridal bouquet. Jeg skal ha "alternativ 1": http://disneyweddings.go.com/site/wed/int/cer/floral.jsp

Skrevet
Jeg skal ha den vanlige deodoranten, rett og slett fordi jeg blir så snørrete av parfymelukt. Vil ikke være en brud som snyter seg gjennom vielsen :ler: !

Av blomster falt valget på kremfargede roser, vripil, noe lyst rosa og limegrønt :) . Har ikke funnet ut hva det rosa skal være ennå, får høre hva blomsterpikene anbefaler.

Så akkurat i albumet ditt, er det slik bukett du skal ha? Den var nydelig! Flotte invitasjoner også. Kattepus tror jeg er i familie med min;-) Skal prøve å legge inn bilde av ham.

( fikk ikke til........... Legger det inn i galleriet. )

Skrevet

Ja, skal ha sånn bukett, men på bildet er det rosa nelliker. De skal byttes ut med kremfargede roser :)

Kjekt du likte invitasjonene, vi hadde mange diskusjoner før vi ble enige..Men vi ble da ganske fornøyde med dem til slutt :-D

Skrevet

Wow! Det var fin bukett Hildegard! Er vipril de brune greiene? Vet du hva de heter de små rosa?! Veldig veldig fin!! :hjerter_rundt:

Skrevet (endret)

Lurer litt på Allure fra Chanel, eller Tempore fra Laura Biagiotti (men jeg får ikke tak i den, hjelp!) Dette beytyr at jeg må ut og kjøpe ny *sukk* Har parfymer (Roma fra Laura Biagiotti og Hypnose fra Lancome), men synes ingen av de passer på en sånn dag. For tunge liksom.

Buketten blir champagnefargede roser i helt rund bukett med litt hjerteranker rundt og som henger litt ned foran.

Endret av kitekatt
Skrevet

Noen som har luktet på Silver Rain fra La Prairie? Har bare sett reklame for den, og den virker så deilig! Sinnsykt dyr da, i og med at det er Eau De Parfume og ikke Eau De Toilette.. Og så så fin flankong :P

Tar kanskje turen bort til et parfymeri og lukter, men kanskje noen av dere har luktet?

Gjest gjest1
Skrevet

Ingen parfyme her i gården trur eg... Skal ha kvite novia-roser og eføy i buketten.. :)

Skrevet

Jeg kommer sikkert til å gå for DKNY Women på parfymefronten. Når det gjelder blomster, skal jeg ha denne buketten (den blå, nr. 43).

Skrevet

Jeg skal ha hvit phalanopsis (store orchideer), hjerteranker og lys blå/lilla vanda orchide. Det hele dekoreres med litt perler som henger på ståltråd i gullfarge.

Skrevet

Jeg har brukt den samme parfymen i mange år. Inimellom prøver jeg meg på en annen duft, men vender alltid tilbake til den orginale og da sier kjærestenat det er som å komme hjem. Så jeg skal bruken den som er mest meg.

Skrevet
Jeg skal ha hvit phalanopsis (store orchideer), hjerteranker og lys blå/lilla vanda orchide. Det hele dekoreres med litt perler som henger på ståltråd  i gullfarge.

Har du bilde? :sjenert:

Skrevet

Skal bruke AMOR AMOR fra Cacharel.

Buketten skal gå i lyse rosanyanser, brune perler og muligens hvite dendrobuimorkideer. Må bestemme meg snart!!!

Skrevet
Har du bilde?  :sjenert:

Desverre så har jeg ikke bilde enda. Det er bare tre uker til jeg giter meg, så jeg kan legge ut et bilde når jeg får tatt det. Minn meg på det igjen om ca tre uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...