AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #1 Skrevet 47 minutter siden Det bare føles helt utenkelig nå at 4 åringen skal begynne på skolen om 2 år, han er på ingen måte klar for det😬 Anonymkode: 71805...922
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #2 Skrevet 41 minutter siden Ikke alle. Min yngste var veldig umoden da han begynte på skolen, men det gikk da bra uansett etterhvert. Måtte ha mer oppfølging, ikke minst av meg (men også på skolen). Først fra ungdomsskolen følte jeg at han var på modenhetsnivå som generelt, men da gikk han også forbi de andre, og har videre vært en særdeles moden ung mann. Anonymkode: f3777...7f7
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #3 Skrevet 40 minutter siden Ja, det skjer veldig mye kognitivt to siste årene i barnehagen. Anonymkode: a7eb0...d50 1
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #4 Skrevet 32 minutter siden Jeg forstår tanken din veldig godt når jeg ser på min egen sønn på samme alder. Men vi har et storesøsken og har sett hvor mye som skjer på de to årene. Senk skuldrene, øv på de æt som kan øves på og husk at i førsteklasse skal de lære seg å gå på skolen. Enkelte ting går bare på modenhet og den kan man ikke tvinge frem. Anonymkode: ee381...17c
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #5 Skrevet 31 minutter siden En fireåring og seksårsing kan egentlig ikke sammenliknes, det skjer enormt mye på de to årene. Med det sagt så burde skolestart vært ved syvårsalderen, slik det var før. Anonymkode: c1b9b...fb3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå