Gå til innhold

Hva har du i vesken på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så bare på en eller annen amerikansk side at de solgte "Beredskapspakker". Innhold alt fra hodepine tabletter, sytråd etc etc Noen som har tenkt på det, og hva MÅ dere ha med dere i vesken ( evt bag hehehe ) på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter og skriver liste lige nu :) ! Skal legge den inn når jeg er ferdig. Er skikkelig i farta her!

Skrevet

Hadde egentlig ikke tenkt å ha noen veske jeg. Tror jeg skal være sleip og stæsje diverse rundt i andres vesker så slipper jeg tenke på å drasse med meg å huske veska...

Skrevet

Dette er en av de praktiske tingene man kan bruke en forlover til :sjarmor: , du trenger ikke å ha veske om du ikke absolutt vil, men står fritt til å dumpe alle penvesketingene dine, som leppestift og pudder og sånt, i hennes veske! (men si i fra først da, slik at hun kan dimensjonere sin veske etter dine behov.) Ekstra strømper og hårspray og annet nødutstyr kan du med fordel putte i en egnet veske og sette i garderoben.

Skrevet

her:

Brudeveske:

Ceridal, leppepomande

Lipgloss/lebestift

Speil

Hodepinetabletter

Våtserviett

Salve for stressmunnsår

Papirlommetørkler

Mobilen

eyeliner

Kriseveske:

Bind

Ekstra strømper

Hårspray

Hårnåler

Nylonvask

Nål og tråd

Sikkerhetsnåler

Mer lommetørkler

Gnagsårplaster

Mer hodepinetabletter

Neglelakk

Deodorant

Tannkost og tannkrem, får sikkert pels på tennene i løpet av kvelden

Brudevesken er liten og nett, ikke plass til så mye der. Krisevesken er litt større, og skal være innen rekkevidde tilfelle jeg eller andre får bruk for noe oppi der.

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet

Jeg hadde bare sigg, lighter og pudder.

Holdt lenge :sjarmor:

Gjest lillelou
Skrevet
her:

Brudeveske:

Ceridal, leppepomande

Lipgloss/lebestift

Speil

Hodepinetabletter

Våtserviett

Salve for stressmunnsår

Papirlommetørkler

Mobilen

eyeliner

Kriseveske:

Bind

Ekstra strømper

Hårspray

Hårnåler

Nylonvask

Nål og tråd

Sikkerhetsnåler

Mer lommetørkler

Gnagsårplaster

Mer hodepinetabletter

Neglelakk

Deodorant

Tannkost og tannkrem, får sikkert pels på tennene i løpet av kvelden

Brudevesken er liten og nett, ikke plass til så mye der. Krisevesken er litt større, og skal være innen rekkevidde tilfelle jeg eller andre får bruk for noe oppi der.

Ser for meg meg selv slepende rundt på "brudebagen" din.... :ler:

Skrevet

Skal fikse deg en nett, kremfarget ryggsekk jeg :sjarmor: ...

Skrevet

Vi hadde slike korger på toalettet, så mye av det jeg trengte stod i den..

jeg hadde også en veske som stod utenfor toalettet som var bare min..

Men iallefall d jeg fikk brukt for var:

en tyggis...

tandtråd

sikkerhetsnål

pudder, mascara og leppestift

strømper

vet at flere har ftt brukt for

hårspray

plaster

hårnåler

tanbørsten (ho drakk rødvin....)

Lommetørkle er alfa omega å ha ved middagsbordet...

bind evt tampong er nok greit å ha dersom d er noe mulighet for d da...

hodepinetabletter skal ikke blandes med alkohol....

Skrevet

hva med concealer??

I tilfelle en liten kvise skulle dukke opp..

Skrevet

Jeg tenkte å ha mobil, tyggis, tannpirker og sånn til å ha oppå leppestiften i den bittelille søte hvite veska mi, og så ha en litt større greie stående på toalettet med sminkesaker, hårspray, ekstra strømper o.l.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Hvorfor i all verden vil du ha med mobilen??

Skrevet

Hva skal man med ekstra strømper? :klø: Kjolen er jo LANG! Ingen som ser om det blir noe hull! Hvordan skal man klare å lage hull i strømper som er så godt pakket inn inni kjolen?

Ellers er jeg enig i at mobilen blir nok ikke med!

Det er to ting jeg er avhengig av, og det er leppepomade og vann. Jeg har med meg vannflaske hvor enn jeg går.. Det kommer til å være det tøffeste, for jeg kan jo ikke akk ha med meg en fillete imsdalflaske opp kirkegulvet og stå og smånippe litt under vielsen... :ler:

Kanskje jeg skal feste en vannflaske i strømpebåndet og la en slange gå opp og inn i munnen? :lol:

Skrevet

Paracet og rødvin!

Tannkrem og tannbørste!

Make-up!

Fullt kredittkort i tilfelle jeg vil rømme og ta neste fly bort derfra!

Skrevet

Rødvin i håndveska?! :grine2: Tror sannelig du bør ta med deg visittkortet til AA i samme slengen! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Trur nok eg skal greie meg utan mobilen under festen, men før vi kjem til lokalet er det jo greit å ha tilgang til mobil med tanke på eventuell om-organisering av transport. Men telefonen blir nok liggande avslått i god tid før vigsla, tenker eg.. :ler:

Skrevet

Vi hadde kurver med div stæsj på toalettene til vårt bryllup. Der var det hårspray, deo, Frisk pastiller, parymeprøver, truseinnlegg, hodepinetabletter, engangsneglfiler m.m. Problemet var at det forsvant ganske raskt... Folk tok det med seg istedet for å ta litt, og gjestene er vel ingen typiske gribber i utgangspunktet! Humret godt for meg selv da jeg var innom toalettet ca halvveis i middagen og så at nesten alt var borte!! :ler:

Ellers hadde min kjære forlover sørget for en stooor veske med masse 1.hjelpsstæsj som dekkremer, gnagsårplaster, div sminke, hodepinetabletter, hårspray, mageregulerende og MYE mer. Det eneste vi fikk bruk for var hårsprayen under mannens glatte sko før brudevalsen! :hoho:

I min veske var det en leppestift noen sigaretter, Frisk og noen små, pene papirlommetørkler! Det var det jeg fikk bruk for!

Mobilen lå hjemme, hva i huleste skal folk med den på sin egen bryllupsdag...

Skulle noe oppstå var det vel alltids noen som kunne hjelpe en brud i nød?!!! Skulle noe gå skeis tror jeg få informerer brudeparet om dette på den store dagen likevel. Slike ting tar andre seg av, eller det blir informert senere! Og hvem regenr vel med at brudeparet har med seg mobil? Men mange av jentene her inne ser vel kanskje ut til å ha det meste under kontroll lenge før den store dagen likevel, så mobil blir kanskje unødvendig? Hi, hi! ;)

Lykke til alle sammen ialefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...