Gå til innhold

elissa s lille bok


elissa26

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lenge tenkt på å lage meg en elektronisk dagbok so here i go :sjarmor:

Jeg føler jeg har så mye å skrive men vet ikke hvor jeg skal begynne.

Jeg er da 26 år gift og har 3 barn, tre ganske tette barn. Jeg jobber på et support senter og svarer på tlf i fra forbrukere som trenger litt teknisk support innen IT og data. Denne jobben kommer jeg ikke til å fortsette lenge på fordi jeg blir så dårlig av og sitte stille, jeg har alltid vært plaget meg leddsmerter med denne jobben gjør det verre for meg. Jeg har fybromyalgi og det er ikke noe særlig til tider, min mor har det samme og det samme hadde min mormor så jeg tror at har arvet dette ........ :sjenert: håper bare at ikke datteren min for det samme.... :forvirret:

igår kom vi hjem etter 4 dager på hytte tur og jeg var rett og slett utslitt...........påske ferien skal være en avslappet tid men det har det ikke vært for oss, ihvertfall ikke mentalt........vi tenker på familien, framtiden og sykdom. Han mellomste sønnen vår er desverre født alvorlig hjertesyk så det er mye å tenke på med han, og for tiden så står det operasjon på menyen og det bekymrer oss veldig. Vi tenker av og til at om ikke han hadde vært syk så hadde vi faktisk ikke hatt noen bekymringer i det hele tatt......ihvertfall ikke angående barn for han er det eneste vi tenker på hele tiden. Blir bekymret om han sover for lenge, om han blir sliten , når han begynner å svette , når han detter og slår seg...... og gutten min er ikke lagd av glass akkurat.......det verste er vel at det ikke går ann og se det på han at han er syk , han ser helt fin og frisk ut, fin farge og veldig aktiv men sånn er det men ganske mange hjertebarn , de ser ikke syke ut. Så vi har familiemedlemmer som tror at vi bløffer situasjonen at ikke sønnen vår er syk, jeg ble til og med spurt av en ansatt i barnehagen ETTER at jeg informerte at han skulle bli operert, om det egentlig er nødvendlig for han er jo så kvikk....... :overrasket: ble egenltig litt små sur ........JA, han er jo alvolighjerte syk! Nei nå har jeg vel skrevet nok , for skrive litt mer senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :klem:

Velkommen som dagbokskriver, og takk for hilsen i dagboka mi.

Leit å lese om barnet ditt som er sykt. det er utrolig slitsomt for hele familen når en av ungene er syke. Tro meg det vet jeg det meste om. Skjønner godt at dere tenker masse på dette og bekymrer dere. Håper at operasjonen går bra!

Ha en fin påske fortsatt - siste dagen i dag da men ;)

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...