AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Har jo tenkt penger, men vil jo gjerne noe litt av det 😉 Kanksje noen bilder av oppveksten? Tips? Anonymkode: da9b8...3b0
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Lag et album til henne, kjøp et smykke som du inngraverer med hennes initialer, kjøp Snorres Saga, skriv ned de beste minner du har om henne i brevform og send henne ett hvert år på konfirmasjonsdagen til hun fyller 18, gi henne en blåtur med deg en helg (trenger ikke være fancy om du ikke har råd. Egen by har ofte mye bra å by på☺️) Eller noe sånt? Anonymkode: 27e39...c7e
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg fikk album av min tante da jeg sto som konfirmant. Bilder fra jeg var nyfødt-15 år. En av gavene jeg satte absolutt mest pris på. Veldig gøy å titte i også som voksen, og se hvor lik min datter er meg på samme alder😊 Anonymkode: 1760e...486
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Bilder blir ofte satt pris på. Jeg ville gått for fond, det vil vokse og i tillegg lære henne litt. Har hun bunad? Mine konfirmanter elsker skrinene de fikk til bunadssølvet sitt. Silkeskjerf er også populært, eventuelt ring/annet til bunaden? Anonymkode: 9852b...af4
C-girl Skrevet 1 minutt siden #6 Skrevet 1 minutt siden Min niese skal få bunaden min i konfirmasjonsgave da jeg ikke har barn selv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå