AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Hei vaskemaskinen våres er ødelagt lurer på hvilken type vaskemaskin anbefaler du? Det er vel ikke verdt å kjøpe billig varianten senz og Logic? men vi ønsker heller ikke en dyr en Anonymkode: c38f2...646 1
Fru Uperfekt Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/kombinert-vaskemaskin-og-torketrommel/lg-washtower-vaskemaskin-med-torketrommel-wt1210bbf-1210kg/604292 Vi har 2, snart 3 av disse. Kjøper på Black Friday tilbud så da ligger de på 25ish tusen
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er vel ikke verdt å kjøpe billig varianten senz og Logic? men vi ønsker heller ikke en dyr en Anonymkode: c38f2...646 Selv de billigste kan reklameres på i fem år. Ikke bruk 25 tusen, selv om det er tilbud. Det er aldri verdt det. Anonymkode: dff4d...d2d 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Skrevet 14 timer siden Jeg anbefaler Bosch. Selv har jeg en i serie 6. Da jeg kjøpte leiligheten min i 2009, fulgte både Bosch vaskemaskin og Bosch oppvaskmaskin med. Og de var ikke nye den gang. Vaskemaskinen byttet jeg i 2022 og oppvaskmaskinen (fra altså før 2009 engang) holder fortsatt koken 👍 Anonymkode: 3594a...7a8
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg anbefaler Bosch. Selv har jeg en i serie 6. Da jeg kjøpte leiligheten min i 2009, fulgte både Bosch vaskemaskin og Bosch oppvaskmaskin med. Og de var ikke nye den gang. Vaskemaskinen byttet jeg i 2022 og oppvaskmaskinen (fra altså før 2009 engang) holder fortsatt koken 👍 Anonymkode: 3594a...7a8 Hva med Electrolux? Anonymkode: c38f2...646 2
RedBull91 Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Anbefaler å gå gå for maskiner med kapasitet på 8kg+. 1
PITTY Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Miéle, Mercedesen av soliditet. Få noen andre til å bære, de veier et helvete. Kjøp gjerne brukt, ganske dyrt nytt med dette merket. Jeg har hatt min i 20 år og aldri noe tull. Ikke har jeg behandlet den helt etter boka heller. Tror nesten den kan vare evig. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Kjøper alltid en av de billige. 5 år reklamasjon har man uansett. Den jeg har nå kostet 2.300kr for 7 år siden. Anonymkode: 592c1...a6c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden PITTY skrev (7 minutter siden): Miéle, Mercedesen av soliditet. Få noen andre til å bære, de veier et helvete. Kjøp gjerne brukt, ganske dyrt nytt med dette merket. Jeg har hatt min i 20 år og aldri noe tull. Ikke har jeg behandlet den helt etter boka heller. Tror nesten den kan vare evig. Før lagde de kvalitet. Nå er ting lagd for å holde i 5 år. Anonymkode: 592c1...a6c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden Ingen av dem som er nevnt her, iallfall. Anonymkode: 29ab7...7b4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hva med Electrolux? Anonymkode: c38f2...646 Helt sikkert like bra. Foreldrene mine har det merket. Jeg skrev Bosch ettersom det er den jeg har erfaring med 🙂 Anonymkode: 3594a...7a8
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden Jeg har erfaring fra aeg og miele som jeg kan anbefale. Så har jeg erfaring fra hotpoint som jeg ikke anbefaler. Anonymkode: 04310...a18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå