Gå til innhold

Eksklusive og casual

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, M33 her som trenger oppklaring.

Det har seg slik at jeg datet en 4 år eldre kvinne med 2 barn som ble skilt for 1,5år siden. Jeg har selv ikke barn men har tidligere vært sammen med ei som hadde 1, kos det 😊

Vi datet i rundt 2 mnd, kjappe til at det ble intimt og ellers brukte vi tiden på turer ute og lage noe mat og prat. 

Vi var ute sammen for ca 1 mnd siden og da havnet vi hjem til meg og senge gymnatikk. Den kvelden sa hun at hun ønsket det casual og jeg sa at jeg ønsket det eksklusivt. Siden dette var i fydla så grubla jeg på det, og valgte å ta det opp 1 uke senere.

Middag, prat og en flakse vin hjemme hos meg, utover kvelden kom dette temaet opp og vi ble ikke enige. Hennes behov for å utforske samt at hun ikke vet hvordan neste forhold skal vær var for stort. Jeg sto på mitt for jeg ønsker ikke å bygge med ekstra menn i bilde.

Dagen etter fikk jeg en lang melding om hvor fin kvelden hadde vært og at hennes intensjon var å bli bedre kjent før eksklusiv. Dette tolket jeg som at ok, jeg gir det en sjans og tøyer min grense litt. (Dummeste jeg har gjort). 

Et par dager senere tilbrakte vi 22 timer sammen med tur, grilling, nærhet før det ble hjem til meg hvor vi var sammen og hun tilbrakte natten før jeg kjørte henne hjem for hun skulle på jobb.

Skal legge til at vi har svært bra kjemi og at både jeg og hun initierer på snap.

Så kommer cluet og det som sårer. Etter vi avsluttet første gang og hun kom tilbake har hun vær på 2 dates med en annen fyr og valgte å si det til meg for noen dager siden at hun skulle treffe han. (Hun la det frem som det var første date, men jeg kjenner fyren og han sa det var date nr 3) Hun har aktivt tatt kontakt med denne fyren som venninner mente var en god match og vær på 2 dates mellom våre siste dates. Alt dette fåregikk innen et 1,5 ukers vindu.

Er det helt rett av henne når jeg avsluttet det tidligere men valgte å strekke stikken min litt siden hun brukte mye energi og følelser på meldinger for å ikke miste meg første gangen? Hun viste klart og tydelig hva jeg tenkte.

Det skal sies at når hun sa hun hadde takket ja til date med han fyren så sa jeg at jeg ikke ønsker å utforske hva det er mellom oss videre. Slik er ikke jeg skrudd sammen 😂

Anonymkode: d8213...cb6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke at hun har gjort noe galt her. Hun har vært åpen om at hun ønsker å treffe andre. 

Anonymkode: 9517f...707

• Liker 1
Skrevet

Et slikt menneske ville jeg bare glemt. Aldri fortsett datingen om du vil ha et vanlig kjæresteforhold og den andre vil treffe flere.

• Liker 3
Skrevet

Hun er IKKE interessert i deg ! Du er bare tidsfordriv! 

Anonymkode: ad1d3...09b

Skrevet

Dere er forskjellige og er ingen match. 

Anonymkode: 23db9...956

Skrevet

Glem hu der, åpenbart ikke verdt å bruke tid på 

Anonymkode: d859b...ee5

Skrevet

Det skal ikke si noe om innsatsen hennes vertfall. Høres veldig travelt ut og så med 2 små barn i tillegg.

Hun har vært åpen om at dette nok ikke er noe hun vil satse på men "sjekke rundt videre". Jeg hadde bare ønsket henne lykke til.

Anonymkode: e0982...bdc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ser ikke at hun har gjort noe galt her. Hun har vært åpen om at hun ønsker å treffe andre. 

Nei, hun er en player 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Les en gang til. Hun løy, og var derfor ikke åpen. 

Anonymkode: d859b...ee5

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor det er relevant at hun er fire år eldre og har to barn. Jeg ser heller ikke hvorfor det spiller noen rolle at du tidligere har datet noen med ett barn. I vår alder ville det faktisk vært mer uvanlig om ingen av dere hadde barn – dere er tross alt ikke i begynnelsen av 20-årene lenger.

For meg virker dette som en tråd som er laget for å shame single mødre, fedrene kan gjøre som de vil, men gud forby at mødrene får lov til å date. Dette er altså i Norge i 2026. 

Anonymkode: 3ccb5...71e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg forstår ikke hvorfor det er relevant at hun er fire år eldre og har to barn. Jeg ser heller ikke hvorfor det spiller noen rolle at du tidligere har datet noen med ett barn. I vår alder ville det faktisk vært mer uvanlig om ingen av dere hadde barn – dere er tross alt ikke i begynnelsen av 20-årene lenger.

For meg virker dette som en tråd som er laget for å shame single mødre, fedrene kan gjøre som de vil, men gud forby at mødrene får lov til å date. Dette er altså i Norge i 2026. 

Anonymkode: 3ccb5...71e

Hei Ts her.

Dette er på ingen måte en tråd fornå shame single mødre og dating. 

Dette er en tråd hvor jeg genuint prøver å få orden på tankene mine, hva som har skjedd og ett svar på det som såret meg mest oppi alt dette. Jeg har full forståelse for hvorfor hun ønsker å utforske for hun ikke vet hva hun ønsker i neste forhold. 
Det jeg ikke kan forstå er hvorfor hun så iherdig sendte meldingene etter vi avsluttet det første gang. 

Hvorfor re-etablere kontakten 12 timer etter vi avslutter (søndag) pga jeg ønsket eksklusivt og ikke hun for så å gå på date med han andre fyren 2 ganger uken etter, samt planlegge og gjennomføre en heldags date med meg ?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hei Ts her.

Dette er en tråd hvor jeg genuint prøver å få orden på tankene mine, hva som har skjedd og ett svar på det som såret meg mest oppi alt dette. Jeg har full forståelse for hvorfor hun ønsker å utforske for hun ikke vet hva hun ønsker i neste forhold. 
Det jeg ikke kan forstå er hvorfor hun så iherdig sendte meldingene etter vi avsluttet det første gang. 

Hvorfor re-etablere kontakten 12 timer etter vi avslutter (søndag) pga jeg ønsket eksklusivt og ikke hun for så å gå på date med han andre fyren 2 ganger uken etter, samt planlegge og gjennomføre en heldags date med meg ?

Ingen andre enn hun som kan svare på det. Hvorfor spiller det noen rolle? Du er uansett ikke interessert lengre. 

Anonymkode: c3676...521

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hei Ts her.

Ikke for å være frekk. Men du virker litt rar... måten du skriver på, ordbruken osv. 

Anonymkode: ad1d3...09b

Skrevet

Jeg skjønner deg godt, ts!

Dame på snart femti her som har vært i noe liknende kaos. Jeg var veldig investert i en kar som jeg møtte i flere måneder. Vi gjorde alt mulig sammen og hadde deilig sex. Skal sies at han er noen år yngre enn meg.
Vi snakket om at vi ikke skulle møte andre uten å informere den andre. Jeg fikk plutselig info fra noen jeg kjenner om at han møter andre, og når jeg konfronterer han med dette innrømmer han det.

Som den idioten jeg er da jeg at han kunne jo prøve å finne ut av det og så evt komme tilbake til meg🙈Herregud, når jeg tenker på det i dag må jeg le (men jeg har vært lei meg i et halvt år). 
Denne dama kan du nok ikke stole på. Hun minner om han jeg møtte. De tror alltid at gresset er grønnere på andre siden. Sender deg en god klem❤️

Anonymkode: 7b1e5...4d4

• Nyttig 1
Skrevet

Gå videre. Du høres ut som en bra mann, og du fortjener en som er ærlig mot deg og som ikke multi-dater flere.

Hun er usikker på deg, derfor møter hun andre. Når hun treffer en som hun mener er en god match, da er hun ferdig med deg. 

Anonymkode: 6c81b...c29

• Liker 1
Skrevet

Du høres desperat ut. Hva er det som er så viktig med å komme deg inn i et forhold?

Anonymkode: d0fee...cb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...