AnonymBruker Skrevet 25. mai #1 Skrevet 25. mai Noen som har gjort det? Hvordan gikk det med forholdet videre? Han ønsker at jeg tar abort,men jeg er mer mot å beholde. Har barn fra før av. Hva gjør man? Anonymkode: a9d3e...b5a 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #2 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har gjort det? Hvordan gikk det med forholdet videre? Han ønsker at jeg tar abort,men jeg er mer mot å beholde. Har barn fra før av. Hva gjør man? Anonymkode: a9d3e...b5a Hvis du ønsker å være alenemor uten kontakt med far, så kjør på 😅 Anonymkode: f8572...928 4 8
AnonymBruker Skrevet 25. mai #3 Skrevet 25. mai Menn vet vel hvordan man lager barn. Dersom du har helse og økonomi til å være 100% alenemamma, kjør på Anonymkode: e5b9d...11b 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai #4 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis du ønsker å være alenemor uten kontakt med far, så kjør på 😅 Anonymkode: f8572...928 Han har barn med meg fra før av. Forlater man de andre barn fordi kone ikke klarer en abort. Anonymkode: a9d3e...b5a 7 7 4
BeeKind Skrevet 25. mai #5 Skrevet 25. mai Vanskelig å vite på forhånd. Mange menn blir knyttet til barnet og glad for at kvinnen beholdt når barnet først kommer til verden! Mens andre stikker av. Sikkert like mange historier som tilfeller. Men hvis du ikke er 100% sikker på at du vil ta en abort, så syns jeg du skal høre på den indre stemmen. Det er tross alt du som må leve med valget resten av livet 🩷 og far vet jo at man kan bli gravid hvis man har sex 6 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai #6 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har barn med meg fra før av. Forlater man de andre barn fordi kone ikke klarer en abort. Anonymkode: a9d3e...b5a Nei, det tror jeg ikke! Bare hvis man er en skikkelig ditttsekk Anonymkode: 9be49...95d 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #7 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det tror jeg ikke! Bare hvis man er en skikkelig ditttsekk Anonymkode: 9be49...95d Om situasjonen var omvendt, ville da mor vært drittsekk, eller gjelder dette bare far? Anonymkode: 1a00b...c06 2 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai #8 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om situasjonen var omvendt, ville da mor vært drittsekk, eller gjelder dette bare far? Anonymkode: 1a00b...c06 Hvis mor forlot mann og barn? Ja selvfølgelig ville hun vært en drittsekk Anonymkode: 9be49...95d 18 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai #9 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han har barn med meg fra før av. Forlater man de andre barn fordi kone ikke klarer en abort. Anonymkode: a9d3e...b5a Kommer helt an på. Hvis han absolutt ikke ønsker noen flere barn overhodet, så kan det fort være han legger ansvaret på deg Anonymkode: f8572...928 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #10 Skrevet 25. mai Hos oss første gang (gjelder barn 5) så truet han med å dra fra meg, samtidig som legen min mente kroppen min ikke burde gå gjennom enda et svangerskap. Jeg tok motvillig abort. Så da jeg ble gravid på ny et halvt år senere, så var det ikke snakk om at jeg ville ta en ny abort. Han sa da at jeg fikk ta hele ansvaret for barnet. Men slik ble det ikke, han var helt med på alt fra barnet ble født, og har et kjempeflott forhold til barnet. Hva er årsaken til at han vil du skal ta abort TS? For min så var det at han på det tidspunktet var arbeidsledig og ikke kunne se for seg hvordan vi skulle ha økonomien til det. Anonymkode: fd10e...36c 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #11 Skrevet 25. mai Men hvorfor? Fortjener barnet virkelig dette?? Anonymkode: 1276c...efe 1 9
Neteas Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai Om du tar abort for hans del er forholdet dødt etter noe sånt... Blir sittende igjen uten mann, og uten barnet som kunne vært. Tro meg. 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer helt an på. Hvis han absolutt ikke ønsker noen flere barn overhodet, så kan det fort være han legger ansvaret på deg Anonymkode: f8572...928 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hos oss første gang (gjelder barn 5) så truet han med å dra fra meg, samtidig som legen min mente kroppen min ikke burde gå gjennom enda et svangerskap. Jeg tok motvillig abort. Så da jeg ble gravid på ny et halvt år senere, så var det ikke snakk om at jeg ville ta en ny abort. Han sa da at jeg fikk ta hele ansvaret for barnet. Men slik ble det ikke, han var helt med på alt fra barnet ble født, og har et kjempeflott forhold til barnet. Hva er årsaken til at han vil du skal ta abort TS? For min så var det at han på det tidspunktet var arbeidsledig og ikke kunne se for seg hvordan vi skulle ha økonomien til det. Anonymkode: fd10e...36c Hvorfor er det ingen av disse mennene som steriliserer seg? Hvis de virkelig ikke ønsker flere barn? Anonymkode: e5b9d...11b 26 9
AnonymBruker Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Han har barn med meg fra før av. Forlater man de andre barn fordi kone ikke klarer en abort. Anonymkode: a9d3e...b5a Er det en gisselsituasjon? Anonymkode: aec35...087 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #15 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hos oss første gang (gjelder barn 5) så truet han med å dra fra meg, samtidig som legen min mente kroppen min ikke burde gå gjennom enda et svangerskap. Jeg tok motvillig abort. Så da jeg ble gravid på ny et halvt år senere, så var det ikke snakk om at jeg ville ta en ny abort. Han sa da at jeg fikk ta hele ansvaret for barnet. Men slik ble det ikke, han var helt med på alt fra barnet ble født, og har et kjempeflott forhold til barnet. Hva er årsaken til at han vil du skal ta abort TS? For min så var det at han på det tidspunktet var arbeidsledig og ikke kunne se for seg hvordan vi skulle ha økonomien til det. Anonymkode: fd10e...36c Han vil ikke ha flere og er ferdig med barn.Vi har 2. Vi er i jobb begge,han er egoist bidrar minimalt med de vi har. Jeg gjør der meste så for meg hadde ikke et ekstra barn gjort noe. Han sier han ikke orker mer fødsler og mener barnet kan få utfordningee osv. jeg kjenner intenst hat mot han nå. Jeg har time til abort imorgen er bare 5+3. Jeg vil bare lufte litt Anonymkode: a9d3e...b5a 2 14
Klokkeblomst_85 Skrevet 25. mai #16 Skrevet 25. mai Følg hjertet ditt og magefølelsen din❤️ Ønsker du å beholde barnet, så beholder du barnet❤️ 3 4 2
Runnah Skrevet 25. mai #17 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han har barn med meg fra før av. Forlater man de andre barn fordi kone ikke klarer en abort. Anonymkode: a9d3e...b5a Det er hel høyst individuelt
AnonymBruker Skrevet 25. mai #18 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvorfor er det ingen av disse mennene som steriliserer seg? Hvis de virkelig ikke ønsker flere barn? Anonymkode: e5b9d...11b Lettere å spørre han, kan være mange grunner til det. Men velger en å få barn med en mann som ikke ønsker barn, så er det greit å innse at det er stor sjanse for at far vil gjøre lite, eller ingenting for barnet. Men det valget har jo kvinner rett til å ta, men det kan få konsekvenser en absolutt ikke ønsker Anonymkode: f8572...928
AnonymBruker Skrevet 25. mai #19 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er det ingen av disse mennene som steriliserer seg? Hvis de virkelig ikke ønsker flere barn? Anonymkode: e5b9d...11b Han gjorde det etter aborten, men vi greide å bli gravide likevel. Hadde 1 samleie 2,5 måneder etter steriliseringen, det var nok til å gjøre meg gravid. Det må ha vært rester... (Jeg lå ikke med noen andre, så det er han som er faren). Anonymkode: fd10e...36c
AnonymBruker Skrevet 25. mai #20 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han vil ikke ha flere og er ferdig med barn.Vi har 2. Vi er i jobb begge,han er egoist bidrar minimalt med de vi har. Jeg gjør der meste så for meg hadde ikke et ekstra barn gjort noe. Han sier han ikke orker mer fødsler og mener barnet kan få utfordningee osv. jeg kjenner intenst hat mot han nå. Jeg har time til abort imorgen er bare 5+3. Jeg vil bare lufte litt Anonymkode: a9d3e...b5a Tenk deg godt om før du tar det valget om abort. Det hatet er ikke sikkert at forsvinner uansett hva du velger egentlig . Jeg brukte lang tid på å ikke hate han, og jeg kjenner det enda i magen, selv om jeg jo fikk viljen min andre gangen. Min bidro masse, vi var likestilte i forholdet. Han tok f.eks mest permisjon flere ganger. Anonymkode: fd10e...36c 2 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå