Gå til innhold

Noen her som har prøvd tankefeltterapi?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på denne alternative behandlingmetoden. Noen her som har erfaring med det, som pasient?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd. De første dagene kunne det synes som om det virket, men så forsvant effekten hos meg.

Skrevet

Har hørt om det - men vet ikke hva det innebærer. Hva skjer under terapien?

Skrevet

Det som skjer er vel en slags "programmering", tror jeg. Jeg kan ikke svare for andre enn meg selv, men i mitt tilfelle gjentok terapeuten det som var den ønskede reaksjonen i mitt tilfelle, mens h*n.

Etterhvert regnet h*n antakelig med at kroppen min hadde lært å reagere på bankingen, så da lærte h*n meg hvordan jeg skulle banke selv hvis jeg kom i en situasjon der det var nødvendig.

Gjest Catwoman
Skrevet

Det fungerte ikke overhodet på meg. All den bankingen i pannen og området rundt, gjorde meg faktisk bare mer og mer irritabel og stresset.

Følte ikke at problemet jeg skulle få hjelp for ble noe bedre.

Skrevet

Som de øvrige har jeg heller ikke positive erfaringer med det.

Jeg fikk ingen reaksjoner på det, på og h*n ble nærmest litt irritert siden ingenting skjedde.

Det skulle liksom skje noe, og siden dette var en demonstrasjon foran en hel del mennesker så var det hele litt dumt ja.

Skrevet

Det var ikke mange positive erfaringer, nei... Tror nok jeg glemmer hele greia. Takk for svar!

Hilsen trådstarter

Skrevet
Jeg nevnte i innlegget at det fantes kornsirkler på 300 meter i diameter.. Her er den

http://www.galactic-server.net/c45d8621k/corn450.jpg

Den ble til over natten,,, ganske flinke folk som har travet rundt i nattemørket

400 perfekte sirkler i ett perfekt mønster,,, bra jobba

Jeg har prøvd det en gang og anbefaler å prøve. MANGE har god erfaring med det!

Jeg ble ganske mye ryddigere i hodet. Mer balansert liksom. Det krever konsentrasjon og egeninnsats da, og det er sikkert enorm forskjell på terapeutene. Det er sikkert derfor lurest å få en personlig anbefalt av noen, hvis du allikevel skulle få lyst til å prøve.

Det er liksom en av de tingene man ikke bør forbli uprøvd hvis man har et problem det kan hjelpe på. Synes jeg.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har aldri prøvd det, men har hørt at tankefelt-terapi ikke går i dybden, slik at du stadig vil slite med de problemene du evt. har fordi årsaken til problemene ikke er "ryddet av veien"...

Men nå vet jeg ikke om man alltid skal lete etter årsakene til at man f.eks. har agorafobi, er redd edderkopper, osv.

Jeg har redsel for veps, og jeg vet årsaken, men det hjelper ikke selv om redselen min har bedret seg med årene uten noen form for behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...