AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Skal over grensen til helgen, skal til Lillestrøm pga ett arrangement. Hvor lønner det seg å handle? Nordby eller Charlottenberg? Anonymkode: c29bb...34e
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #2 Skrevet 55 minutter siden Har mest erfaring med Nordby ettersom det er nærmeste grensehandlingen til der jeg bor. Med 1,5 time kjøring hver vei og bompenger, lurer jeg på hva og hvor mye du har tenkt å handle for å tjene på dette. Anonymkode: 880b4...d28
AnonymBruker Skrevet 54 minutter siden #3 Skrevet 54 minutter siden Charlottenberg er vel nærmere dersom du drar fra Lillestrøm….? Anonymkode: 8deec...cec
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #4 Skrevet 49 minutter siden Vi sparer en del når vi tar turen. Har ca 1,5 t kjøring men handler som regel for mellom 20-25K. Når det meste er ca 30-50% av prisen på å handle det i Norge synes jeg det er greit å bruke en søndag på innimellom. Vi vet det er over grensen for hva man kan ta med men vi pleier å være 3-4 stk som drar. Anonymkode: 019f7...f52
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #5 Skrevet 47 minutter siden Charlottenberg og Hypermat er definitivt best når du kjører fra Lillestrøm. Så kan du stoppe innen Maximat på vei tilbake for det du ikke fikk tak i/glemte på Hypermat. Anonymkode: 88cfd...696
AnonymBruker Skrevet 38 minutter siden #6 Skrevet 38 minutter siden Hypermat i Charlottenberg er best. Anonymkode: dbf7d...bb0
Sicktrip Skrevet 24 minutter siden #7 Skrevet 24 minutter siden Charlottenberg. Tar man bare "bakveien" vettu (Fetsund, Bjørkelangen etc.) Sparer man over 1 mil ifht. Kongsvinger. Sparer bomstasjoner også, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå