Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en voksen mann, som er i glad i musikk, men som aldri har følt noe behov for å bevege kroppen i relasjon til musikken.

Jeg skjønner ikke dans, hvorfor noen danser, og hvordan dansende bestemmer seg for hvordan man skal bevege kroppen når de hører musikk.  

På fest tror folk jeg er sjenert, men det handler mer om at jeg er ukomfortabel på dansegulvet når jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. 

Noen som har det på samme måte? Eller som vet hva som er galt med meg? 

Anonymkode: 340a1...e2c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg danser heller ikke, ingenting galt med det. Jeg elsker musikk, men har heller aldri følt det behovet folk har på konsert til å hoppe, danse og hyle. Spesielt det siste, når man hører musikk man elsker vil man vel heller lytte enn å hyle.

Anonymkode: 134d6...0fe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

aldri har følt noe behov for å bevege kroppen i relasjon til musikken

dette høres litt rart ut for meg. ikke engang holde takten med foten liksom? jeg er ingen danser, og danser aldri foran andre, men jeg kan ikke la vær å bevege med til musikk.

Anonymkode: e95f8...5ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri danset? Du kan jo gå dansekurs, det er faktisk veldig moro.

Anonymkode: a5afe...2ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

På fest tror folk jeg er sjenert, men det handler mer om at jeg er ukomfortabel på dansegulvet når jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. 

Det høres ut som du har lyst til å lære deg å danse, men du vet ikke hvordan du skal gjøre det. Et dansekurs kan være stedet å begynne, eller bare hjemme i stua alene med youtube. Slå deg løs. Det er nesten som sex altså, det handler om rytmer ;)

Jeg starta i 4 klasse da jeg dro alene på et helgekurs hvor det faktisk var kun voksne folk og lærte elementære dansemetoder som swing og slikt, det vekket min interesse. Siden har det egentlig hovedsaklig vært mest nattklubber og slikt. 

Jeg elsker å danse, klarer absolutt ikke å sitte stille når det kommer musikk jeg liker. Danse og synge til musikk jeg liker og elsker. Det var noen år hvor foreldreskapet gjorde at jeg glemte musikken litt, men nå er det tilbake igjen og ungen stakkar 'lider' litt under at det spilles en del musikk i huset og ikke minst i bilen 😂 

Anonymkode: f1839...f51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...