AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Til dere som har IPhone: Før kunne man beskjære bilder akkurat som man vil, i bredde og høyde. Nå kan man bare beskjære ved å forstørre bilder i samme format. Det er forferdelig irriterende! Er det noe jeg har misforstått her? Det kan da ikke stemme at funksjonen blir dårligere ved oppgraderinger? Anonymkode: 230b7...eeb
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Hvilket bilderedigeringsprogram bruker du? Min Bilder app lar meg beskjære akkurat som jeg vil. Anonymkode: fe275...fc8
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilket bilderedigeringsprogram bruker du? Min Bilder app lar meg beskjære akkurat som jeg vil. Anonymkode: fe275...fc8 Det er i «bilder»- appen jeg sliter. Jeg har alltid kunnet beskjære som jeg vil, men siste månedene har det ikke vært mulig. Det må ha skjedd etter en oppgradering, vil jeg tro. Anonymkode: 230b7...eeb
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Du må trykke på hengelåsen! Den låser opp størrelsesforhold-greia. Anonymkode: c3a63...a90 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må trykke på hengelåsen! Den låser opp størrelsesforhold-greia. Anonymkode: c3a63...a90 Tusen takk! Nå fikk jeg det til! Den må ha låst seg i en fast modus😅 Anonymkode: 230b7...eeb 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå