AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Eg sliter med at eg klør ekstremt mye når eg bruker tettsittende bukser, og syns det er så frustrerende. Kan heller ikke bruke turbukser med glatt stoff innvendig for da blir eg klam. Noen som sliter med det samme? Har hatt at bambus og viskose skal være bra for sensitiv hud, noen som har prøvd? Anonymkode: c520b...4f7
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Jeg har atopisk eksem, og foretrekker bomull og lin. Er det som puster best. Har trenings tights i bomull. Anonymkode: c2665...bfa
Jenny. Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har atopisk eksem, og foretrekker bomull og lin. Er det som puster best. Har trenings tights i bomull. Anonymkode: c2665...bfa Klør dessverre av bomull også😢
AnonymBruker Skrevet 46 minutter siden #4 Skrevet 46 minutter siden vi bruker for det meste bomull på vårt barn med atopisk eksem. også smører vi med fuktighetskrem daglig. bruker parfyme fritt skyllemiddel og såpe. samt dusj og olje såpe for sensitiv hud. Anonymkode: 4a80c...d1a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå