AnonymBruker Skrevet i går, 18:09 #1 Skrevet i går, 18:09 Funker dette navnet i Norge? Anonymkode: c182e...a04
AnonymBruker Skrevet i går, 18:14 #2 Skrevet i går, 18:14 Det lyder unorsk, noe som selvfølgelig er ok nok hvis det ikke er noe problem. Men jeg forbinder det veldig med gjødselprodusenten. Mange har sikkert ikke noe forhold til det, men jeg er garantert heller ikke alene om å tenke på gjødsel. Det er tross alt et av Norges alle største selskaper. Anonymkode: acccb...6f3
AnonymBruker Skrevet i går, 18:14 #3 Skrevet i går, 18:14 Jeg forbinder Yara med gjødsel. Yara Anonymkode: 0f2ea...800
AnonymBruker Skrevet i går, 18:15 #4 Skrevet i går, 18:15 Yara er en bedrift som leverer gjødsel. https://www.yara.no Anonymkode: 72783...1e5
AnonymBruker Skrevet i går, 18:24 #5 Skrevet i går, 18:24 Oi, det viste vi ikke 💔😄 ts Anonymkode: c182e...a04
AnonymBruker Skrevet i går, 18:27 #6 Skrevet i går, 18:27 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi, det viste vi ikke 💔😄 ts Anonymkode: c182e...a04 Har dere ikke hørt om bedriften Yara?? Anonymkode: 72783...1e5
AnonymBruker Skrevet i går, 18:32 #7 Skrevet i går, 18:32 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Oi, det viste vi ikke 💔😄 ts Anonymkode: c182e...a04 Da var det bare ekstra fint at dere spurte - og tilsynelatende tar det til dere. Synes i prinsippet navnet er helt fint, sånn å høre på, men som du ser er vi mange som tenker på det samme. Så med såpass mange andre navn her i verden hadde jeg nok ikke valgt akkurat det folk forbinder med gjødsel. Anonymkode: acccb...6f3 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:54 #8 Skrevet i går, 18:54 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da var det bare ekstra fint at dere spurte - og tilsynelatende tar det til dere. Synes i prinsippet navnet er helt fint, sånn å høre på, men som du ser er vi mange som tenker på det samme. Så med såpass mange andre navn her i verden hadde jeg nok ikke valgt akkurat det folk forbinder med gjødsel. Anonymkode: acccb...6f3 Nei, tusen takk. Vi vil ikke ha det navnet lenger 😅 Det blir veldig rart. ts Anonymkode: c182e...a04
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå