AnonymBruker Skrevet i går, 18:06 #1 Skrevet i går, 18:06 Så mange nye tråder her om er jeg for gammel til å danse er jeg for gammelt og har langt hår. Snart blir det vel for gammelt å ha sex osv NEI DU E IKKE DET. Anonymkode: c31c4...bde 6
AnonymBruker Skrevet i går, 18:08 #2 Skrevet i går, 18:08 Man hører det jo over alt likevel! At man faktisk er for gammel. Selvfølgelig kan man gjøre det, men ser det rart ut? Er vel det de mener. Anonymkode: 09f20...ccf
AnonymBruker Skrevet i går, 18:16 #3 Skrevet i går, 18:16 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Man hører det jo over alt likevel! At man faktisk er for gammel. Selvfølgelig kan man gjøre det, men ser det rart ut? Er vel det de mener. Anonymkode: 09f20...ccf Aldri hørt jeg er for gammel til noe. Er nå over 50. Enda en selvfølge jeg tar alt av karuseller etc. Er kun noen få mennesker som setter grenser for seg selv ang hva som er passende i deres eget hode. Anonymkode: fbd4a...69a
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Jeg er for gammel for militæret Anonymkode: cc06a...640
Daria Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Jeg er for gammel til å bry meg om hva andre tenker om mine personlige valg - og det er ganske deilig 4 1
mamanodrama Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Daria skrev (27 minutter siden): Jeg er for gammel til å bry meg om hva andre tenker om mine personlige valg - og det er ganske deilig Samme! 1
Krist1an Skrevet 22 timer siden #7 Skrevet 22 timer siden Daria skrev (43 minutter siden): Jeg er for gammel til å bry meg om hva andre tenker om mine personlige valg - og det er ganske deilig Så enig. 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #8 Skrevet 22 timer siden Jeg er for gammel til å få studielån Anonymkode: 29264...c47 2
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #9 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er for gammel til å få studielån Anonymkode: 29264...c47 Hvor gammel er du da? Jeg tok studielån sist da jeg var godt over 50. Anonymkode: d4466...580 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Aldri hørt jeg er for gammel til noe. Er nå over 50. Enda en selvfølge jeg tar alt av karuseller etc. Er kun noen få mennesker som setter grenser for seg selv ang hva som er passende i deres eget hode. Anonymkode: fbd4a...69a Karuseller😂😂😂 Anonymkode: bc9ad...049
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå