AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg er dame på 50, hvor mye yngre er det innafor å date? Anonymkode: 5da38...9cd
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #2 Skrevet 52 minutter siden Fem år. Hadde sagt det samme til en mann. Anonymkode: df825...4df
AnonymBruker Skrevet 49 minutter siden #3 Skrevet 49 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fem år. Hadde sagt det samme til en mann. Anonymkode: df825...4df Ps, fem år over en i alder også, altså +/- fem år. For begge kjønn. Fatter ikke folk som har en kjæreste som er femten år eldre eller yngre. Anonymkode: df825...4df
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #4 Skrevet 47 minutter siden Max 10år opp eller ned. Anonymkode: 781d5...5f3
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #5 Skrevet 43 minutter siden Jeg er straks 50. Kvinne. Har gått for 21 år yngre. Aldri hatt det så bra. Anonymkode: e293c...ba8
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #6 Skrevet 36 minutter siden Beste er vel å gi en god faen i hva andre mener er innafor. Lev livet ❤️ Å skulle jeg absolutt si en Max alders forskjell så tror jeg 15-18 år kanskje er det som er ‘’best’’? Men uansett så støtter jeg uansett forskjell. Anonymkode: 4fe34...992
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #7 Skrevet 34 minutter siden Lavalderen er 16 år. Anonymkode: e4c4d...f29
Crazydoglady Skrevet 31 minutter siden #8 Skrevet 31 minutter siden 10 år pluss minus er nok noe de fleste ser på som relativt normalt. Mer enn det så kommer noen til å ha meninger om det. Så er det opp til deg da. Personlig så vil jeg si det kommer litt an på individet, og møter man folk tilfeldig å blir forelsket så er det en ting, men jeg hadde nok holdt meg innenfor 10 år pluss/minus om det er typ nett dating filter man skal regulere. Men har vært i forhold med 15 års forskjell å det var helt uproblematisk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå