Gå til innhold

vivag + evovag

Fremhevede innlegg

Gjest -gjest79-
Skrevet

Kan man bruke de ofte uten å få bivirkninger?

Av og til når man har bare lyst å putte inn der for å fjerne mer lukt når man føler behov for det, f.eks 1 eller 2 stykker dagen før man skal på en fest eller

no i den duren. Bare for å føle seg mer ren på en måte.................

Kan det forstyrre skjeden?

Eller er det nødvendigvis å følge hva pakken står? Hvilke av de er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke ført de inn like før en fest for du får veldig rennende utflod etterpå. Det skal jo ut igjen liksom...

Og bare så det er sagt så renser skjeden seg selv så den skal ikke lukte med mindre du er syk eller noe. Så jeg ville heller gått til legen om du er plaget av lukt.

Disse kapslene er vel mer ment for å forebygge sopp og diverse under anitbiotika kur osv osv.

For øvrig har jeg lest at leger ikke anbefaler vivag da den inneholder dyremelkesyre og har ingen effekt på mennesker. Ekovag derimot er den de anbefaler for den inneholder visst menneskemelkesyre ellernoe i den duren.

Skrevet
Jeg ville absolutt ikke ført de inn like før en fest for du får veldig rennende utflod etterpå. Det skal jo ut igjen liksom...

Og bare så det er sagt så renser skjeden seg selv så den skal ikke lukte med mindre du er syk eller noe. Så jeg ville heller gått til legen om du er plaget av lukt.

Disse kapslene er vel mer ment for å forebygge sopp og diverse under anitbiotika kur osv osv.

For øvrig har jeg lest at leger ikke anbefaler vivag da den inneholder dyremelkesyre og har ingen effekt på mennesker. Ekovag derimot er den de anbefaler for den inneholder visst menneskemelkesyre ellernoe i den duren.

Hmm.... Kanskje ikke så rart at jeg brukte en gang vivag, så får jeg gå for evovag og se hva som skjer...Dersom ikke så får jeg gå til legen ja!.

Takk for hjelpen ellers ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...