Gå til innhold

huff

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Det er det nok. Var det toppen eller magen det var noe galt med? :klø:

Skrevet

Kan jo være hun bare er uheldig med bildet da....

Gjest Sukkerert
Skrevet

Kombinasjonen av helt kort topp og bukse som er veldig lav i livet var kanskje ikke helt bra. Men pen likevel.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Kombinasjonen av helt kort topp og bukse som er veldig lav i livet var kanskje ikke helt bra. Men pen likevel.

Det synes jeg aldri er pent.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Det synes jeg aldri er pent.

Ikke jeg heller. Men hun var pen.

Skrevet

Huff, dama var ikke mye pen! Hun så helt fake og plastikk ut...fake hårfarge, fake brunfarge, fake øyevipper, sikkert nosejob og tydeligivs plastikkkirurgi på magen (fettsuging, bodyshape etc.) Nei, slike ville jeg ikke ha sett to ganger på...

Skrevet

Stygg og skrukkete mage og fæl navle hun har der!

Skrevet

Hadde jeg bare hatt en mage som det, så hadde nok også jeg vist den til hele verden.... :sjenert:

Men her hos meg er det mer som en tom skrukkete ballong etter tre svangerskap og stor vektreduksjon.... Selv etter bukplastikk så er jeg ikke i nærheten av henne engang.....

Skrevet

Ja, jeg skulle ønske jeg hadde en sånn mage også!!! Og jeg har ikke vært gravid, heller. Men jeg hadde nok aldri gått i en slik topp, uansett mage, jeg da.

Skrevet

Jeg hadde ikke gått med sånn topp uansett hvordan magen min så ut. Det jeg reagerer på er at toppen ser for liten ut over puppene, rillekanten burde vært nedenfor puppene, sånn at rillene ikke hadde sprika.

Gjest Jalileh
Skrevet

Hva var galt med magen? :klø:

Noen sier den er skrukkete...jeg ser noen "striper" her og der, men det er da det eneste.

Skrevet
Hva var galt med magen? :klø:

Noen sier den er skrukkete...jeg ser noen "striper" her og der, men det er da det eneste.

Det ser ut som om hun nettopp har sittet,det er der stripene/ skrukkene(som nesten ikke synes) kommer fra.

Hvis jeg skal si noe mer negativt enn at toppen var litt for liten på puppene må det være at navlen hennes var ikke så fin, men det er ikke akkurat et kriterie for undertøysmodeller heller. Det er bare jeg som har et sært forhold til navler, skulle ønske de ikke fantes.

Magen hennes derimot er veldig fin.

Skrevet

Skulle ikke klaget om jeg hadde hatt den magen, men toppen er i korteste laget etter min smak da :)

Skrevet

Åh bare vent til du blir voksen, så blir du lykkelig over å ha så flott mage. Og kanskje vil vise den frem også? ;)

Hilsen en mamma med mye ekstra hud...

Skrevet

Nåh. Det er mange som ser slik ut, og "verre" enn det, når de kler av seg. Men jeg tror kkombinasjonen av klær hun har på seg ville sett lite flatterende ut på alle.

Gjest gjest1
Skrevet

Magen var helt ok.

Toppen var ikke pen, men det er jo slik de må kle seg

i Hollywood :sexy:

Skrevet

Antrekket er nok mer uheldig enn magen, vil jeg si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...