AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Her har det bare blitt sånn 🙂 Robotklipperen heter Roberto. Robotstøvsugeren heter Rocky Oppvaskmaskina heter Gunda Sentralstøvsugeren heter Adolf Til og med bilene har kallenavn: Suzie Q og Den røde fare. Anonymkode: eead6...bf8
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her har det bare blitt sånn 🙂 Robotklipperen heter Roberto. Robotstøvsugeren heter Rocky Oppvaskmaskina heter Gunda Sentralstøvsugeren heter Adolf Til og med bilene har kallenavn: Suzie Q og Den røde fare. Anonymkode: eead6...bf8 Nei, jeg er voksen. Anonymkode: 0d940...4a9 9
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Nei, jeg syns sånt er tåpelig og meningsløst. Anonymkode: cbbf6...cf3 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Nei, men alle plantene min heter Robert 😉 Anonymkode: e55e7...54e 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai Noen ting får navn fordi de "skriker" det til meg. De fleste ting har ikke navn. Var bobilen som sist fikk ett navn. Anonymkode: b9091...f59
Kålrota Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai Ja, vi har navn på det meste. Vi er enkle å glede. Har holdt på med dette siden jeg flyttet hjemmefra på slutten av 90-tallet. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Ja, rip og med barna våre har fått navn! Katten også Anonymkode: 4d98c...076
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai Såklart har oppvaskmaskina damenavn... Anonymkode: 2e970...742 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai Hvis jeg har navn på ting, særlig ting som har med rengjøring å gjøre, så er det konsekvent mannlige navn 😎 Anonymkode: 09940...000 1
Perelandra Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Kjøkkenmaskinen fikk egentlig navnet Eyvind (etter Eyvind Hellstrøm) da den ble kjøpt i 2009, men til daglig er den bare Kenwooden. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai Jepp! Vår robotstøvsuger heter også Rocky. 😂😂 Det meste har navn, også bilen. Det er enklere i hverdagen når man bare kan si «Plukk opp lekene folkens, nå skal Rocky jobbe!» Anonymkode: 842d4...516
AnonymBruker Skrevet 24. mai #13 Skrevet 24. mai Nei aldri hatt navn på noe annet enn levende vesener Anonymkode: 69511...29a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #15 Skrevet 24. mai Robotstøvsugeren heter Charles (uttales Char-les, nordnorsk variant. den heter det fordi vi kjøpte den den dagen Kong Charles ble kronet i England). Robotklipperen heter Gro. Ford Mustang Mach-E heter Henrietta (etter Henry Ford, selvfølgelig) E-golfen heter Blubert (den er kongeblå ❤️). Anonymkode: 72eff...242 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #16 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis jeg har navn på ting, særlig ting som har med rengjøring å gjøre, så er det konsekvent mannlige navn 😎 Anonymkode: 09940...000 Derfor støvsugeren vår er mann, og robotklipperen er dame Anonymkode: 72eff...242
AnonymBruker Skrevet 24. mai #18 Skrevet 24. mai Kaller bilen «perla» bare😅 Anonymkode: 9f449...f24 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #19 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kaller bilen «perla» bare😅 Anonymkode: 9f449...f24 Det er et fint bil-navn! ❤️ Anonymkode: 72eff...242
AnonymBruker Skrevet 24. mai #20 Skrevet 24. mai Nei, kun av typen cunt, bitchfucker, helvettes dritt osv om de lager problemer. Navnene går på rotasjon etter situasjon og anledning. Anonymkode: 6e421...fb9 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå