Gå til innhold

Tips og forslag til veldig enkelt bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i sommer. Veldig enkelt kirke bryllup med min forlovede, 2 vitner og barna. Tenker litt bilder, og en finere middag, kanskje catring? 

Det jeg lurer på er hva tenker dere er viktig? Hva er verdt å bruke litt ekstra penger på? Blomster? Stylist?  Hva ville dere valgt å ha på dere? Hva bør jeg ikke droppe? Engetlig alt som er lurt å tenke på, vil ikke angre på noe selv om det er enkelt 😅🥰

Anonymkode: a5565...7c8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere få ville jeg vurdert å spise ute. Noen steder tilbyr egne lukkede rom. Hotell kan ofte tilby det samme..da kan dere overnatte i byen eller en kort tur unna om det finnes et flott hotell (gjerne litt sjarmerende/romantisk/gammelt/stilfullt hotell). Er det nærmeste vet dere kanskje om de kunne syns det er kjekt å overnatte også. Ville heller brukt pengene på restaurant, drikke, og suite. Selv måtte jeg ikke hatt stylist og frisør. 

Anonymkode: 4df97...9df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med den som skrev før meg her. Hadde brukt penger på ordentlig god mat og drikke. Og, slippe å gjøre noe selv, bare bli servert og nyte dagen og kvelden🥰

Jeg droppet å pynte med blomster i kirka. Det skal veeeeldig mye blomster til for at det omtrent synes😁 
Jeg hadde heller ikke behov for stylist - men, her må du jo spørre deg selv hva som er viktig for deg. Om du synes det hadde vært deilig å bli fiksa fra topp til tå, så prioriter det❤️

Samme med det du skal ha på deg - ta på deg det du har lyst til. Det du føler deg fin i, og som du vil gleeede deg til å ta på deg❤️

Masse lykke til, kjente god-feelingen fra min egen store dag!🤩😘❤️

Anonymkode: 1d4e3...8de

AnonymBruker
Skrevet

Ps! Ååå - glemte en ting som jeg virkelig angrer på at vi ikke la mer i, nemlig en ordentlig fotograf! Vi hyra en hobbyfotograf som mente han var hel-proff. Det var han ikke. Og, vi fikk aaaaltfor få bilder fra dagen. Så, DET hadde jeg helt klart prioritert mye høyere om jeg hadde visst det jeg vet i dag. Ds.

Anonymkode: 1d4e3...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...