Gå til innhold

Løpehjul katt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å anskaffe løpehjul til mine to katter. Er det noen som har efaring med dette? Usikker på om de kommer til å bruke den, og om det bare er i mitt hode det er en god ide

Anonymkode: 6f771...0d9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vurderte det, men gikk for sele istedet. Kattulf elsker å være med ut.

Anonymkode: 54413...141

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vurderte det, men gikk for sele istedet. Kattulf elsker å være med ut.

Anonymkode: 54413...141

Kattulf, herlig navn! Mine er delvis ute (selektive - ute på sommeren, inne på vinteren)

Anonymkode: 6f771...0d9

AnonymBruker
Skrevet

Noen elsker det, men det kan ta tid før det blir brukt. Sørg for å kjøpe en som er stor nok, så kattene ikke utvikler ryggproblemer. 

Anonymkode: da71f...c2b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er på vårt andre, kjøpte først et brukt på finn. 
Den ene katten bruker det, han gikk bare rett inn og begynte å gå, den andre vil ikke en gang gå inn i det. 

Min søster kjøpte til sine, hun prøvde alle tricks i boken, men nei. Vi hadde en avtale om at jeg kjøpte det av henne om det ikke var en suksess, jeg ville ha et nytt og ville prøve et annet og greit at en av oss testet først, og etter et par mnd hentet jeg det. 

Det vi har nå er fra One Fast Cat, det første fra Canadian Cat Company. Det første bråkte mer, og det sprutet små plastdeler som brakk av. 

Begge disse har en diameter på over 120 cm. De KAN demonteres, men det vil jeg fraråde-det canadiske brakk det så lett biter av, det ble slarkete og hørtes ut som et tog. 
One Fast Cat var ikke så lett å montere, så det nekter jeg å demontere, men er mindre slarkete. 

Anonymkode: fc39f...9fc

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...