AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Steller dere på gulvet eller har besteforeldrene kjøpt stellebord/matte eller har de en gammel liggende? Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 961a3...c2e
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Stelte på gulvet. Det er null stress. Anonymkode: 704ed...266 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Skrevet 5 timer siden Steller på stellematte på et bord. Først et håndkle underst også stellematta oppå. Kaster brukt bleie og utstyr i en hundebæsjepose. Anonymkode: e3462...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Skrevet 5 timer siden På gulvet på badet, legger et håndkle på badematta. Anonymkode: 32dcc...4ed
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Har ikke stelleborde hjemme engang! Steller på matte på gulvet der det passer seg Anonymkode: f7d78...315 2 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Skrevet 4 timer siden Hadde jo alltid med stelleveske, og den var med "innebygd" stellematte som ble lagt oppå vaskemaskinen eller bare på gulvet. Anonymkode: 8507f...fce
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Brukte stellebag med stellematte, evnt teppe med håndkle oppå. Men har selv stellebord med bleier, kluter og ekstraklær til mine barnebarn. De er ofte innom, og de skal ikke være nødt til å pakke med noe for å komme hit. Det samme gjelder for mine nieser og nevøer med barn. Mamma hadde alltid bleier, truser/boxere, sokker, t-skjorter, tannbørster osv, til barnebarn i alle aldre, så hvis det oppsto noe akutt, kunne hun ta imot de på sparket❤️❤️ Anonymkode: 7647c...288 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden Svigers passer støtt og stadig så de har kjøpt stellebord. Hos mine foreldre bruker vi bare stellematta i stellebagen Anonymkode: 2d48a...536
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Vi har kjøpt en stellematte fra IKEA som vi har hos dem. Bruker den på gulvet Anonymkode: 2c147...0fd
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden De har en stellematte, tar den på badegulvet. Anonymkode: ab393...cce
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Har ikke stellebord eller matte hjemme engang😅 Anonymkode: 3b853...de2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Vi kjøpte en stellematte vi hadde på vaskemaskinen. Tok med stellematten når vi var hos foreldre, men da ble det på gulvet. Anonymkode: 019bc...b7b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden Jeg hadde en oppblåsbar stellematte fra Ikea hos meg når barnebarna var små. Den hadde jeg på baderomsgulvet når de ble stelt hos meg. Anonymkode: 9d7aa...23b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå