AnonymBruker Skrevet 24. mai #1 Skrevet 24. mai Jeg lurer veldig på om jeg er helt slått ut her i overgangsalderen av forsterkede adhd symptomer. Noen flere her og har dere funnet en løsning som bedrer symptomene? Anonymkode: c2cf1...9a1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Jeg har ikke ADHD, men jeg er helt slått ut. Skal begynne med hormonbehandling straks. Anonymkode: 23f74...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Det er vel dessverre kjent at ADHD-symptomer kjøres opp til level 2000 flr overgangsalderen begynner, ja... Og man har omtrent ti år lengre i perimenopause. Gøy... Anonymkode: 6a5f4...164
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke ADHD, men jeg er helt slått ut. Skal begynne med hormonbehandling straks. Anonymkode: 23f74...e7a Hvordan slått ut? Anonymkode: 03ca5...5b2
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai TS her. Jeg er 53 år, siste mens for ca ett år siden. Strever noe helt enormt med hjernetåke, hukommelse, fokus, organisering, utmattelse, tretthet bl.a. Har alltid hatt det sånn, maskert mye, men nå er det helt insane, klarer nesten ikke maskere, bare en bitteliten stund, huset er bomba, har systemer, som har vært vanskelig å følge, men nå er dette tatt til helt nytt nivå. Før var jeg god på å skrive lister, det hjalp meg veldig, nå glemmer jeg at jeg kan skrive lister og skulle jeg klare å skrive en, så glemmer jeg at jeg har gjort det, har også glemt å hente datteren på skolen som skulle til en viktig legetime, sånn har jeg ikke hatt før, altså så ille. Er alenemor til tenåring, har det igrunn ganske så tøft. Anonymkode: c2cf1...9a1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan slått ut? Anonymkode: 03ca5...5b2 Fatigue, vanvittige hetetokter, hjernetåke, generell sykdomsfølelse, hodepine, kvalme, smerter i muskler og ledd, søvnforstyrrelser, angst, forvirret, irritabel. Anonymkode: 23f74...e7a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå