strawberry88 Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Norske ishockeygutta ble historiske i dag! Første gang noensinne at de har slått Sverige i ordinær spilletid, og 15 år siden de slo de i overtid 🥳🏒❤️. Så du kampen? 5 2 3
strawberry88 Skrevet 23. mai Forfatter #4 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei Anonymkode: 22897...e1f Da gikk du dessverre glipp av en spennende kamp! 😔
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Fikk ikke sett, var på CL finalen på Ullevaal Anonymkode: 69bac...4d8 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Ja, veldig spennende. De var så nær å dra det i land mot Canada også, men der ble det bare ett poeng. Nå er det gode muligheter for kvartfinale. Trenger en seier til, men taper Sverige siste kamp har vi nok poeng allerede. Anonymkode: f9537...43d 1 1
strawberry88 Skrevet 23. mai Forfatter #7 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, veldig spennende. De var så nær å dra det i land mot Canada også, men der ble det bare ett poeng. Nå er det gode muligheter for kvartfinale. Trenger en seier til, men taper Sverige siste kamp har vi nok poeng allerede. Anonymkode: f9537...43d Ikke utenkelig med kvartfinale nei! Må bare holde trykket og fokuset oppe 🤩
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Det var helt fantastisk. Satt hjemme å så på men angra på at jeg ikke var ute. Så gøy!! Heia Norge Anonymkode: 56ed7...d3d 1 1
Hirondelle Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai Dette var KJEMPEGØY og en kjempeprestasjon å vinne over Sverige på ordinær tid! Og så to av målene spm kom I UNDERTALL! Syns ikke denne bragden får nok oppmerksomhet i mediene i dag. Det var toppsak i går kveld, men nå helt borte. Jeg er mektig imponert over gutta i går! Gleder meg til de to neste kampene til uka!!! 3
strawberry88 Skrevet 24. mai Forfatter #10 Skrevet 24. mai Forhåpentligvis så er dette med å gir norsk hockey en oppsving, og at man med tiden får se flere ishockeyhaller i vårt langstrakte land 🤞🤞❤️ 2
Hirondelle Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai strawberry88 skrev (1 minutt siden): Forhåpentligvis så er dette med å gir norsk hockey en oppsving, og at man med tiden får se flere ishockeyhaller i vårt langstrakte land 🤞🤞❤️ Ja! Norsk hockey er jo i en kjempeoppsving, veksten og interessen er enorm. En glede for oss som har hart hockey i mange år. Jeg kommer aldri, ALDRI, til å slutte å oppfordre flere til å følge med på hockey. 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai Fantastiske gutter! Kjempeimponert. Kan de klare å ri på denne flyten og slå Tsjekkia og Danmark havner de på andre plass i gruppa. Da får de lettere motstand i kvarten, f.eks. Østerrike el Latvia. Da kan det ende opp med en historisk semifinale. La oss håpe og heie de frem! Anonymkode: b996f...a51 2 1
Hirondelle Skrevet 26. mai #16 Skrevet 26. mai strawberry88 skrev (10 timer siden): Da er kvartfinalen sikret 🥳❤️🏒 Helt fantastisk!!!! 1 1
strawberry88 Skrevet 26. mai Forfatter #17 Skrevet 26. mai Latvia som motstander på torsdag i kvartfinalen. Det er ikke umulig er min første tanke 🙂. Mange stor lag som ryker også på torsdag, med Sveits mot Sverige og Canada mot USA. Finland burde fint klare Tsjekkia, så de forventer jeg videre 😅🙌 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai #18 Skrevet 26. mai strawberry88 skrev (4 minutter siden): Latvia som motstander på torsdag i kvartfinalen. Det er ikke umulig er min første tanke 🙂. Mange stor lag som ryker også på torsdag, med Sveits mot Sverige og Canada mot USA. Finland burde fint klare Tsjekkia, så de forventer jeg videre 😅🙌 Vet du når? Prøvd å google . Anonymkode: 58fd8...a79
AnonymBruker Skrevet 27. mai #19 Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet du når? Prøvd å google . Anonymkode: 58fd8...a79 20.20! Anonymkode: 28106...2ef 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå