Gå til innhold

KG versus virkeligheten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de samme meningene her som alle andre steder, men jeg kan vel virker stillere IRL. Noen ganger såpass stille at det forveksles med overlegenhet har noen sagt. Ikke bra.

Ellers fremstår jeg tydeligvis som søt og naiv, men vil ikke si at jeg er det. Tror det har noe å gjøre med at jeg har en rosa lue med matchende votter. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Jeg har de samme meningene her som i RL

Jeg er veldig utadvendt, prater masse, sier i fra om det er noe jeg ikke liker, men har lært av min mor å ikke bråke om bagateller. (kommer langt med det)

Jeg ler mye, alltid blid, har masse humor og selvironi.

Jeg kan tilpasse meg forskjellige mennesketyper, jeg kan være litt "spydig" uten å være det (mer som Anne Cath Hærland) de fleste som kjenner meg ser på meg som en "hønemor" alle skal ha det bra!

Jeg er ikke falsk, er det noen jeg liker viser jeg det, er det noen jeg ikke liker viser jeg dem det også :sjarmor:

Sånn er jeg i RL :) veldig mye positivt, det negative er vel at jeg kan bli fort hissig, jeg er hevngjerrig og litt vel påståelig.

Så flaut, her ble det mye jeg, jeg, jeg :rodme:

Endret av Miloine
Skrevet
Jeg har så mange ulike sider (av og til stille og innadvendt, andre ganger skravlete og mer utadvendt) avhengig av humør, så det kommer litt an på.

Jeg er flinkere til å formulere meg skriftlig, så jeg blir nok mer usammenhengende og knotete i virkeligheten. :ler:

I tillegg så tipper jeg de fleste gjerne tilpasser det de sier mer til mottakeren i virkeligheten, noe vi ikke har mulighet til her, siden vi ikke vet hvem mottakeren er. Sier nok i mange tilfeller mer "kanskje" bare for å virke litt mer ydmyk enn jeg er, IRL. :ler:

Samtidig så er jeg vel nærmere slik jeg ER når jeg skriver, altså slik jeg er når jeg er rundt de jeg kjenner best.

Men jeg prøver aldri å være noe jeg ikke er. I virkeligheten ser man jo smil og hører tonefall, mens her inne får man ofte ikke til sånt uten 1000 smileys.

Sånn tenker jeg rundt dette også.

Gjest Dørsmella
Skrevet
har lært av min mor å ikke bråke om bagateller. (kommer langt med det)

Aha, så det var derfor det lå så mye møkk under teppene til NN før jeg begynte å lette på dem for å støvsuge under der :hoho: Kan ikke fordra å feie ting under teppet, for der blir det jo bare liggende. Jeg overdriver alltid veldig, men det gjør jeg i RL også. MEN husk at det som er en bagatell for noen er neppe det for alle, så håper folk tolererer at ikke alle lister seg like stille i dørene. Her smeller det støtt og stadig.

Skrevet
Aha, så det var derfor det lå så mye møkk under teppene til NN før jeg begynte å lette på dem for å støvsuge under der :hoho: Kan ikke fordra å feie ting under teppet, for der blir det jo bare liggende.  Jeg overdriver alltid veldig, men det gjør jeg i RL også. MEN husk at det som er en bagatell for noen er neppe det for alle, så håper folk tolererer at ikke alle lister seg like stille i dørene. Her smeller det støtt og stadig.

vel, alle er jo forskjellige.

Selv har jeg lært meg at det nettopp er bagatellene man skal henge seg opp i!

;):ler:

Gjest Miloine
Skrevet
Aha, så det var derfor det lå så mye møkk under teppene til NN før jeg begynte å lette på dem for å støvsuge under der :hoho: Kan ikke fordra å feie ting under teppet, for der blir det jo bare liggende.  Jeg overdriver alltid veldig, men det gjør jeg i RL også. MEN husk at det som er en bagatell for noen er neppe det for alle, så håper folk tolererer at ikke alle lister seg like stille i dørene. Her smeller det støtt og stadig.

:ler: ja, ikke alle hører på sin mor vet du ;)

Gjest Dørsmella
Skrevet
:ler: ja, ikke alle hører på sin mor vet du  ;)

Jeg er svært problemorientert og meget lettfornærmelig, med hukommelse som en elefant og benytter alle anledninger til å slenge spydigheter tilbake, både her og i RL. På KF fungerer det ganske dårlig, for folks lesning farges av deres egen sinnsstemning. Men RL fungerer bedre, og av en eller annen grunn har jeg blitt et orakel for venner med spørsmål av ulik art, for hos meg blir alltid de svevende taua tilbake og ned på jorda og tjora fast. Tydeligvis setter noen stor pris på mine fargerike meninger...

Til Miloine: NN har vel desverre gjort akkurat det og latt seg overkjøre av både den ene og den andre. Men nå har NN i alle fall lært å skrike til meg og smelle dører i trynet mitt :hoho:

Skrevet
Kanskje noen vil gifte seg med deg....

Og ikke tørr å si det til vedkommende i RL, men bare på forumet ? Dem er det jo mange av...

Skrevet

Jeg skjønner iallefall ingen verdens ting!?

.. men det var vel ikke meningen heller! :eeeh:

:ler::ler::ler:

Skrevet

Jeg kan være en smule sjenert i det virkelige liv, mens her på KG synes jeg det er lettere å si ting "rett ut" - det er jo ingen som ser meg! :ler: Ellers er jeg lik meg selv i grunnen! :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg er nok mye dypere i virkeligheten enn på KG. Her vandrer jeg stort sett rundt på velvære, mens hverdagen min handler om helt andre ting igrunn. KG er avkobling for meg, og jeg bryr meg ikke så mye om å hevde meg i diskusjoner her, jeg diskuterer nok IRL.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror nok at jeg virker litt krassere her enn jeg egentlig er - det har noe med mangel på ansiktsutrykk og smil å gjøre, og det er ikke alltid det faller naturlig å henge på en smiley etter en setning heller.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Jeg er nok mye dypere i virkeligheten enn på KG. Her vandrer jeg stort sett rundt på velvære, mens hverdagen min handler om helt andre ting igrunn. KG er avkobling for meg, og jeg bryr meg ikke så mye om å hevde meg i diskusjoner her, jeg diskuterer nok IRL.

Skriver under på denne, jeg også. KG er flott avkobling når det blir brukt på rett måte. Diskusjoner er jeg omringet av til daglig, og da er det greit å kunne slippe innimellom.

Endret av Elphaba
Gjest Catwoman
Skrevet (endret)

Jeg tror jeg fremstår som ganske anonym her inne, (hvis jeg hade vært vekk fra KG en måneds tid tror jeg ikke så mange hadde merket det) og det tror jeg at jeg gjør blant mange i RL også, de som ikke kjenner meg vel og merke.

Endret av Catwoman
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er nok ikke fullt så snill og beskjeden IRL som jeg fremstår her inne.

Skrevet

Jeg er nok mer sarkastisk IRL enn her inne, men tror ellers jeg er noenlunde lik. Har i hvertfall fått tilbakemelding på det av en her som kjenner meg IRL. Bortsett fra det med at jeg begrenser ironi/sarkasmer en del her inne, så gjør jeg i allfall ingen bevisste forandringer.

Skrevet
Jeg tror nok at jeg virker litt krassere her enn jeg egentlig er - det har noe med mangel på ansiktsutrykk og smil å gjøre, og det er ikke alltid det faller naturlig å henge på en smiley etter en setning heller.

Mysan; Du virker da aldri krass - du er forstandig og klok! :kyss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...