AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Jeg ønsker å bestille en kake på nett og få levert til butikk. Marsipankake eller suksessterte, tror jeg. Ingen erfaring med dette og synes jeg har sett flere utbydere. Har dere noen anbefalinger? Jeg bor i Oslo. Anonymkode: 23ec7...e36
AnonymBruker Skrevet 24. mai #2 Skrevet 24. mai Noen som kan gi meg deres anbefaling? 🥰 Anonymkode: 23ec7...e36
AnonymBruker Skrevet 24. mai #3 Skrevet 24. mai Nå er det noen år siden, men da bestilte vi marsipankake fra Meny. Og den syntes alle var god. Anonymkode: d51eb...c87 1
alfathealfa Skrevet 24. mai #4 Skrevet 24. mai Har bestilt marsipankake fra Meny et par ganger og vært fornøyd. Løsningen til Coop tror jeg bruker lokale bakerier, det er sikkert bra også.
AnonymBruker Skrevet 24. mai #5 Skrevet 24. mai De fra COOP er ikke lokale bakerier, nei. Helt greie kaker, litt søte. Har kjøpt sist fra KIWI og den likte vi veldig godt. Greit med fyll og de var enkle å få i dialog via mail. Anonymkode: 28d66...09e 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #6 Skrevet 24. mai Har ikke erfaring med butikker, men W.B Samson har utrolig deilige kaker og andre varer. For akkurat suksessterte er min favoritt den som Baker Hansen selger. Anonymkode: 499d7...721 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #7 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ikke erfaring med butikker, men W.B Samson har utrolig deilige kaker og andre varer. For akkurat suksessterte er min favoritt den som Baker Hansen selger. Anonymkode: 499d7...721 wb samson er jo sikkert svindyre da Anonymkode: ced42...6dc
visp Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Jeg har bare smakt marsipankake gjennom Meny, man kan designe den selv på nettet, og den var utrolig god syns jeg 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai Vi har bestilt fra Meny til to såper, og har likt kakene veldig godt. Anonymkode: ba4d0...d1a
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi har bestilt fra Meny til to såper, og har likt kakene veldig godt. Anonymkode: ba4d0...d1a Ikke såper men dåper, åpenbart. Anonymkode: ba4d0...d1a
Queen94 Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Bakerklausen har god marsipankake med jordbær og vaniljefyll 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #12 Skrevet 25. mai Tusen takk, til alle. Jeg har kjøpt den marsipankaken til Meny i butikken. Den var kjedelig og svært lite syltetøy. Kanskje bestillingen er bedre. Det blir marsipankake hos Raskekaker med henting på Kiwi. Der kunne man velge mandelbunn og valnøtter i kremen. Anonymkode: 23ec7...e36 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai #13 Skrevet 26. mai Bruker coop. Kun bestilt marsipan. Anonymkode: d0f45...c76 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå