AnonymBruker Skrevet 23. mai #1 Skrevet 23. mai Hva gjør dere for å bevare spenningen i forholdet? Hva gjør den andre parten? Er i et trygt og fint langvarig forhold, men ønsker tips til å ha litt mer sommerfugler i magen. Anonymkode: 7a3f2...ea1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Mannen føler på mye spenning når jeg sender bilder fra Byggmakker o.l. Seksuelt sett er det mye spenning i å begjære og kreve hverandre både på kjøkkenet, garasjen, drivhuset osv. Det å benytte seg av muligheter, ikke alltid priotitere hvile men heller prioritere hverandre. Jeg føler ihvertfall på spenning når vi går å venter på vår neste mulighet. Anonymkode: cc2c0...faf
AnonymBruker Skrevet 23. mai #3 Skrevet 23. mai Jeg husker et øyeblikk i vårt forhold hvor det var et ordentlig vendepunkt i spenningen mellom oss. Vi satt på et hotellrom, hadde en helg for oss selv. Hun satt å så på noe sex relatert på pc i senga.. forskjellige stillinger og diverse, og jeg skjønte at hun var i humør til sex. Vi begynte å kysse og kle av hverandre. Jeg tok tak i henne, kastet henne rundt og tok henne bakfra. Jeg tok tak i håret hennes og knyttet det rundt neven min og dro ganske bestemt og hardt, slik at hodet hennes kikket opp mot taket. Jeg tok tak i skuldra med andre hånda, og presset henne ned mot senga slik at hun sto med rompa opp, brystet ned mot senga, og hodet opp i taket og tok henne hardt og lidenskapelig. Hun stønnet og nøt det på en måte jeg aldri har hørt før! Jeg tok en liten pause.. og hun sa at hun vet jeg har lyst å prøve analsex. «Om du vil, så får du lov». Jeg tok glidemiddel og tok henne i analen. Jeg kan ikke huske sist jeg fikk en slik orgasme. Husker at vi stønnet og at jeg datt over ryggen hennes etterpå. Det hele var utrolig godt og et resultat av at vi testet ut litt røff sex. Etter det har hun tatt initiativ mye oftere, hun sexter mye mer, hun gir meg oftere bj, og jeg kommunisere mye mer med henne om sex. Kommunikasjonen vår ble mye bedre når sex livet ble mer spennende. Anonymkode: e9808...be8 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva gjør dere for å bevare spenningen i forholdet? Hva gjør den andre parten? Er i et trygt og fint langvarig forhold, men ønsker tips til å ha litt mer sommerfugler i magen. Anonymkode: 7a3f2...ea1 Vi er småbarnsforeldre så har absolutt null spenning i forholdet. Alt med livet vårt er aseksuelt og praktisk. Regner dog med at det tar seg opp når barna blir litt større Anonymkode: c60cd...1c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Vi har omtremt det som er av ok sexleketøy til både meg og ham, og tester slikt ut på hverandre når sex begynner å føles litt ensformig. Dessverre er det egentlig bare jeg, kvinnen, som har behov for variasjon, så jeg som må ivareta dette, for å ikke begynne med å kjede meg. Sex til ulike tider, ulike steder og i ulil rekkefølge må jeg også stå for. At vi drikker vin sammen mens jeg er naken eller i sexy undertøy er eneste ønsker han kan gi utrykk for angående "nytt" og spennende. Han er imidletid åpen for mine påfunn, så jeg skal vel ikke klage. Har hatt tilsvarende ekser, som ikke engang ble med på å teste ut noe nytt, så har egentlig konkludert med at menn liker rutinesex, og er fornøyd med det, mens jeg derfor må ivateta variasjon, og være takknemlig for mann som ikke avviser variasjon jeg finner på iallefall. Min mann setter pris på alle mine påfunn, ham bare kommer ikke på noe selv. Anonymkode: 2c4d4...13a
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Vi tar på alvor våre kinks og prioriterer dem. Sexen vår er aldri kjedelig. Og begge elsker det. Og så lytter vi til hverandre generelt og støtter hverandre. Deler byrder og gleder. Anonymkode: 197bb...599
Snok1 Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Vi innser at vi ikke kan være alt for den andre og at vi begge er kåte oftere enn vi kan treffes. Derfor har vi sex med andre -alene eller sammen- og det er for oss begge gode kilder til tenning og inspirasjon. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi er småbarnsforeldre så har absolutt null spenning i forholdet. Alt med livet vårt er aseksuelt og praktisk. Regner dog med at det tar seg opp når barna blir litt større Anonymkode: c60cd...1c0 Ha talmodighet! 😊 Anonymkode: e9808...be8
AnonymBruker Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ha talmodighet! 😊 Anonymkode: e9808...be8 Ja jeg har forstått det basert på faglitteratur vi leste før vi fikk barn, samt omtrent alle venne våre som har ikke-eksisterende sexliv. Så vi bare aksepterer at vi er blitt aseksuelle, uten at en av oss prøver seg den andre i noen form. Så ikke noen konflikter rundt dette. Men takk! Hyggelig å føle seg relaterbar Anonymkode: c60cd...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi er småbarnsforeldre så har absolutt null spenning i forholdet. Alt med livet vårt er aseksuelt og praktisk. Regner dog med at det tar seg opp når barna blir litt større Anonymkode: c60cd...1c0 Dette er jo strengt tatt fasiten, og har ikke egentlig direkte noe med barn å gjøre. Men å være forelder fremskynder prosessen. Det handler om at mennesker er ikke laget for å begjære hverandre over lengre tid. Vi er rett og slett ikke skapt for det. Selv om enkelte her inne forsøker å belære om at joda det er mulig så er det større sjangs for at det er noe de har klart å lure seg selv til å tro enn at det er virkeligheten. Etter mange uker i skauen er jo selv Real Turmat godt. Anonymkode: 62091...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai Man bør bytte partner minst hvert 5. år for å opprettholde spenningen. Ellers må man finne seg en elsker/-inne. Anonymkode: 095e1...69f 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai #12 Skrevet 24. mai Vi har åpnet opp for sex med andre; menn kvinner og par. For en verden vi har trådt inn i!!! Anonymkode: 62f84...cc9 3
Snok1 Skrevet 25. mai #13 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det handler om at mennesker er ikke laget for å begjære hverandre over lengre tid. Vi er rett og slett ikke skapt for det. Selv om enkelte her inne forsøker å belære om at joda det er mulig så er det større sjangs for at det er noe de har klart å lure seg selv til å tro enn at det er virkeligheten. Dette er en påstand jeg aldri har lest eller hørt før. Kan du vise til noen referanser, navn eller lenker som informerer om denne teorien? På forhånd takk. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai #14 Skrevet 25. mai Snok1 skrev (52 minutter siden): Dette er en påstand jeg aldri har lest eller hørt før. Det er noe rastløse folk sier. Anonymkode: 197bb...599 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai #15 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man bør bytte partner minst hvert 5. år for å opprettholde spenningen. Ellers må man finne seg en elsker/-inne. Anonymkode: 095e1...69f korrekt Snok1 skrev (7 timer siden): Dette er en påstand jeg aldri har lest eller hørt før. Kan du vise til noen referanser, navn eller lenker som informerer om denne teorien? På forhånd takk. Takk for hersketeknikken du bruker ved etterspørsel etter «vitenskap». Det er forøvrig ikke en teori, men et godt etablert faktum innenfor evolusjonsbiologi. For mannen i gata kan man anbefale å lese Helen Fisher og The Coolidge Effect Anonymkode: 62091...7d7
Snok1 Skrevet 25. mai #16 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): korrekt Takk for hersketeknikken du bruker ved etterspørsel etter «vitenskap». Det er forøvrig ikke en teori, men et godt etablert faktum innenfor evolusjonsbiologi. For mannen i gata kan man anbefale å lese Helen Fisher og The Coolidge Effect Anonymkode: 62091...7d7 Takk skal du ha. Kikket såvidt, og dette er interessant. Skal se mere på dette, mye som gir mening. Igjen takk. Som en sidenote: Når ble det hersketeknikk å spørre om mer informasjon om et emne man interesserer seg for? Hva gjorde jeg feil? 1
fisker1 Skrevet 25. mai #17 Skrevet 25. mai Tror dette er et kjent fenomen hos mange, kanskje periodevis. Det samne med oss. Jeg er dominant av meg, når vi kommer til sex. Men vi snudde litt på det, hvor hun ble den dominante. Det var uvant først, men utrolig digg nå når vi er vant. Samtidig har vi blitt litt mer spontan, litt mer spenning ved å gjøre ting hvor man kan bli oppdaget. Nye leketøy for begge kan gøre ting spennende.. litt dirty meldinger, hvor man sier hva man har lyst å gjøre med hverandre..
AnonymBruker Skrevet 25. mai #18 Skrevet 25. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Man bør bytte partner minst hvert 5. år for å opprettholde spenningen. Ellers må man finne seg en elsker/-inne. Anonymkode: 095e1...69f Er litt enig. Har hatt pliktsex i mangen år. Trudde nesten eg var aseksuell. No singel og har truffet en eg er tiltrukket av og vil ha sex all the time. Snapper sexy meldinger med han mangen ganger for dagen. Livet er topp. Anonymkode: 0861f...2ee 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå