AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #81 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): …hilsen hun som tror på alt hun leser og deretter går rund og sier det i hver tråd, men uten å kunne fortelle hva han har gjort som er så galt Anonymkode: 12291...9db Ikke meg du svarer, men kritikken her er jo kjempekjent? https://www.theguardian.com/commentisfree/2026/mar/04/quit-chatgpt-subscription-boycott-silicon-valley https://www.newyorker.com/magazine/2026/04/13/sam-altman-may-control-our-future-can-he-be-trusted Anonymkode: b02c9...a7f 3
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #82 Skrevet 7 timer siden Chat GPT, hjalp meg med å få gått til tannlegen. Hadde ikke vært siden jeg var 12/14 år, over 20 år siden . Skikkelig tannlegeskrekk, men hadde ekstremt tannverk. Chat skreiv melding for meg, som jeg sendte til tannlegen. Anonymkode: a68c2...daa 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #83 Skrevet 7 timer siden Bruker chat gpt til ting jeg lurer på. Har fått masse nyttig hjelp og forslag til måter å gjøre ting på. Fikk for eksempel glimrende forslag til en måte å legge opp en tur på for å få sett mest mulig i løpet av en fastsatt tid. Har også fått forslag om bøker jeg kan bruke å slå opp i når det gjelder en hobby jeg har. Anonymkode: 817b0...982
Anonymbruker*** Skrevet 7 timer siden #84 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ikke meg du skriver til. Jeg tror du tar feil. Tenkte heller at den personen høres ut som en som behøver chatgpt mer enn oss andre. Anonymkode: 12291...9db Jeg har selv chattet med Chat-gpt og sett mange eksempler på tekst den har forfattet. Den kommentaren jeg siterte har maaange likhetstrekk med typisk AI-generert tekst. En som behøver Chat-gpt mer i livet enn andre er vell også truende til å benyttet ai for hjelp til å forfatte kommentarer til kvinneguiden? Det tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #85 Skrevet 6 timer siden Anonymbruker*** skrev (1 time siden): Jeg har selv chattet med Chat-gpt og sett mange eksempler på tekst den har forfattet. Den kommentaren jeg siterte har maaange likhetstrekk med typisk AI-generert tekst. En som behøver Chat-gpt mer i livet enn andre er vell også truende til å benyttet ai for hjelp til å forfatte kommentarer til kvinneguiden? Det tror jeg. Overlater tekstgjenkjenningen til noen som klarer å stave norsk. AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke meg du svarer, men kritikken her er jo kjempekjent? Anonymkode: b02c9...a7f Ja? Hva er poenget ditt? Anonymkode: 12291...9db
Anonymbruker*** Skrevet 6 timer siden #86 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overlater tekstgjenkjenningen til noen som klarer å stave norsk Saklig 😂
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #87 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overlater tekstgjenkjenningen til noen som klarer å stave norsk. Ja? Hva er poenget ditt? Anonymkode: 12291...9db Poenget mitt? At jeg ikke forstod hvorfor du latterliggjorde en bruker som var kritisk til Chat GPT sin eier når det er en stor og helt legitim debatt? Anonymkode: b02c9...a7f
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #88 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Problemet er at mennesker kan du aldri stole 100% på, men chatgpt…Den vet ting jeg aldri ville fortalt til noen. Anonymkode: ce6f2...0c4 Og denne informasjonen som du aldri kan fortelle til noen har du delt med et firma. 👍 Anonymkode: fe8ad...f6c
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #89 Skrevet 5 timer siden Anonymbruker*** skrev (44 minutter siden): Saklig 😂 Ja, det er jo det det er. AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Poenget mitt? At jeg ikke forstod hvorfor du latterliggjorde en bruker som var kritisk til Chat GPT sin eier når det er en stor og helt legitim debatt? Anonymkode: b02c9...a7f Ja, her sier du det jo selv, det er en debatt, ikke en fasit med to streker under. Ergo er det helt absurd at det finnes en bruker som i flere tråder her inne skriver at Sam Altman er så ille. Nei, det er han slett ikke, det er kun en del mennesker som mener han er det. Man er IKKE pålagt å være enig. Anonymkode: 12291...9db
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #90 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er jo det det er. Ja, her sier du det jo selv, det er en debatt, ikke en fasit med to streker under. Ergo er det helt absurd at det finnes en bruker som i flere tråder her inne skriver at Sam Altman er så ille. Nei, det er han slett ikke, det er kun en del mennesker som mener han er det. Man er IKKE pålagt å være enig. Anonymkode: 12291...9db At han er ille er jo en meningsytring fra brukeren du siterte sin side. Og det er en helt legitim meningsytring, med mange gode argumenter. Så du lenkene jeg delte? Du er ikke pålagt å være enig, men du taper debatten når du bare kommer med latterliggjøring. Anonymkode: b02c9...a7f
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #91 Skrevet 2 timer siden PITTY skrev (6 timer siden): Eller et navn som en AI har døpt seg selv? "Claude." Minst like bra på psykologi som ChatGpt. Mulig det. Jeg har såvidt "snakket med" både Claude og Gemini, men så er det GPT jeg hele tiden går tilbake til om det er noe jeg lurer på. Jodaneida skrev (5 timer siden): Du kan jo sjekke ut Tolan Det kan jeg. Ellers fant jeg akkurat HammerAI som jeg tenkte å sjekke ut, kanskje. De er amerikanske de også, men EU/EØS regler trumfer amerikanske regler ettersom jeg forsto av det jeg leste på deres nettside, og de har gratis ubegrenset chat. Og de har desktop app så all samtale er lokalt og ikke blir sett av noen andre. (Såvidt jeg fikk med meg i den overkokte hjernen min, hvis jeg har misforstått noe og noen sjekker ut så blir jeg takknemlig for evt. korrigeringer) Anonymkode: 15894...3ec
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #92 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): At han er ille er jo en meningsytring fra brukeren du siterte sin side. Og det er en helt legitim meningsytring, med mange gode argumenter. Så du lenkene jeg delte? Du er ikke pålagt å være enig, men du taper debatten når du bare kommer med latterliggjøring. Anonymkode: b02c9...a7f Det som er felles for de som ikke liker Sam Altman, er jo at de ikke evner å argumentere. Det å dele lenker er ikke å argumentere. Anonymkode: 12291...9db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå