Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har erfaring med hyperadrenerg POTs/ dysautomi i forbindelse med ME? Har dere også opplevd å være full av adrenalin også liggende - at kroppen henger seg opp på en måte - eller også får fullt adrenalinkjør av andre ting enn oppreist/stilling?

Anonymkode: efe6c...655

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2026 den 13.05):

Noen her som har erfaring med hyperadrenerg POTs/ dysautomi i forbindelse med ME? Har dere også opplevd å være full av adrenalin også liggende - at kroppen henger seg opp på en måte - eller også får fullt adrenalinkjør av andre ting enn oppreist/stilling?

Ja -helt vanlig det om man har begge disse tilstandene.

Anonymkode: 9588d...e0c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Åja 😞hvordan kjennes det ut for deg, og hva hjelper ?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan det føles som aktivering og adrenalin selvom ikke pulsen er høy også?

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært hos legen med disse utfordringene dine? Jeg tror jeg har lest de samme spørsmålene fra deg i over et år nå. Det virker jo ikke som om det som plager deg blir noe bedre av å spørre på KG, så kanskje bedre å gå til legen og få hjelp?

Anonymkode: ff12b...ea3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du vært hos legen med disse utfordringene dine? Jeg tror jeg har lest de samme spørsmålene fra deg i over et år nå. Det virker jo ikke som om det som plager deg blir noe bedre av å spørre på KG, så kanskje bedre å gå til legen og få hjelp?

Anonymkode: ff12b...ea3

Hmmm, hva får deg til å tro at man har fått ME og POTS diagnose uten å ha hatt utredninger og legebesøk?

Søker bare litt ekstra kunnskap , da det er begrensa hva legene kan om dette, så tenkte kanskje det var noen her. Men da tok jeg feil da 😌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...