Molly 4.5 år Skrevet i går, 08:38 #1 Skrevet i går, 08:38 Har i et par år tisset meg ut om natten og lekker på dagen. Har vært på sykehuset til undersøkelse. Har fått innvilget Bulkamid behandling. Legen trudde jeg skulle få time før sommerferien. Er det noen som har vært igjennom den behandling her
AnonymBruker Skrevet i går, 08:43 #2 Skrevet i går, 08:43 Molly 4.5 år skrev (4 minutter siden): Har i et par år tisset meg ut om natten og lekker på dagen. Har vært på sykehuset til undersøkelse. Har fått innvilget Bulkamid behandling. Legen trudde jeg skulle få time før sommerferien. Er det noen som har vært igjennom den behandling her Har du forsøkt bekkenbunnstrening? Anonymkode: cf323...3e5 1
Molly 4.5 år Skrevet i går, 08:46 Forfatter #3 Skrevet i går, 08:46 Ja har trent. Men har født 4 barn og er i overgangsalder.
AnonymBruker Skrevet i går, 08:52 #4 Skrevet i går, 08:52 Molly 4.5 år skrev (5 minutter siden): Ja har trent. Men har født 4 barn og er i overgangsalder. Du har trent? Det er jo ikke noe du kan slutte med. Anonymkode: a0667...b24
Molly 4.5 år Skrevet i går, 08:55 Forfatter #5 Skrevet i går, 08:55 Trener fortsatt . Hver dag. Har små egg med forskjellige vekt som jeg fører inn i underlivet og må knipe for å holde inne.
AnonymBruker Skrevet i går, 10:27 #6 Skrevet i går, 10:27 Tror resultatet er veldig varierende og Bob Bob. Men tror kanskje du må gjennom det nå før du får innvilget TVT. Anonymkode: b477a...18f
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden Fungerte dessverre ikke for meg. Anonymkode: ab871...95d
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tror resultatet er veldig varierende og Bob Bob. Men tror kanskje du må gjennom det nå før du får innvilget TVT. Anonymkode: b477a...18f Jeg kunne få TVT i fjor. Valgte å først prøve kateterisering. Noe som hjalp såpass at jeg avventer. Heller litt lekkasje enn at noen skal holde på der mens jeg er våken. Anonymkode: cd7cc...343
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden Jeg anbefaler å gå til en bekkenbunnsfysioterapeut. Der får man hjelp til å utføre øvelsene på riktig måte og de er behjelpelige med å skaffe hjelpeapparater om det ikke holder med kun knipeøvelser. Anonymkode: 5d1d9...d89
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kunne få TVT i fjor. Valgte å først prøve kateterisering. Noe som hjalp såpass at jeg avventer. Heller litt lekkasje enn at noen skal holde på der mens jeg er våken. Anonymkode: cd7cc...343 Man får da både masse lokal og mye å slappe av på. Tror ikke noen av mine pasienter husker prosedyren. Anonymkode: b477a...18f
Molly 4.5 år Skrevet 15 timer siden Forfatter #11 Skrevet 15 timer siden Vi skulle prøve med Bulkamid behandling først og kunne få påfyll en gang av det. Får lokalbedøvelse og skulle ta 1 paracet og 1 ibux før timen. Men har lest at det er flere som ikke er fornøyd med Bulkamid behandling. Ellers så ble det " slynge" operasjon.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #12 Skrevet 15 timer siden Jeg fikk for to år siden velge mellom operasjon eller bulkamid. Valgte å starte med bulkamid. Hatt to behandlinger. Første gang ble jeg litt bedre i en par mnd. Etter andre gang ble jeg bare verre. I tillegg var det helt for jæ... vondt. Står nå i kø for operasjon og angrer på at jeg ikke gikk for det med en gang, for årene går mens man venter på timer for utredninger, behandling, evaluering og deretter ny utredning. Håper du er en av dem det fungerer for! Anonymkode: f1b80...373
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå