Gå til innhold

Erfaringer med Bulkamid behandling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har i et par år tisset meg ut om natten og lekker på dagen.  Har vært på sykehuset til undersøkelse. Har fått innvilget Bulkamid behandling. Legen trudde jeg skulle få time før sommerferien. Er det noen som har vært igjennom den behandling her 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Molly 4.5 år skrev (4 minutter siden):

Har i et par år tisset meg ut om natten og lekker på dagen.  Har vært på sykehuset til undersøkelse. Har fått innvilget Bulkamid behandling. Legen trudde jeg skulle få time før sommerferien. Er det noen som har vært igjennom den behandling her 

Har du forsøkt bekkenbunnstrening? 

Anonymkode: cf323...3e5

• Liker 1
Skrevet

Ja har trent. Men har født 4 barn og er i overgangsalder. 

AnonymBruker
Skrevet
Molly 4.5 år skrev (5 minutter siden):

Ja har trent. Men har født 4 barn og er i overgangsalder. 

Du har trent? Det er jo ikke noe du kan slutte med.

Anonymkode: a0667...b24

Skrevet

Trener fortsatt . Hver dag. Har små egg med forskjellige vekt som jeg fører inn i underlivet og må knipe for å holde inne. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror resultatet er veldig varierende og Bob Bob. Men tror kanskje du må gjennom det nå før du får innvilget TVT. 

Anonymkode: b477a...18f

AnonymBruker
Skrevet

Fungerte dessverre ikke for meg.

Anonymkode: ab871...95d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Tror resultatet er veldig varierende og Bob Bob. Men tror kanskje du må gjennom det nå før du får innvilget TVT. 

Jeg kunne få TVT i fjor. Valgte å først prøve kateterisering. Noe som hjalp såpass at jeg avventer. Heller litt lekkasje enn at noen skal holde på der mens jeg er våken. 

Anonymkode: cd7cc...343

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler å gå til en bekkenbunnsfysioterapeut. Der får man hjelp til å utføre øvelsene på riktig måte og de er behjelpelige med å skaffe hjelpeapparater om det ikke holder med kun knipeøvelser. 

Anonymkode: 5d1d9...d89

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg kunne få TVT i fjor. Valgte å først prøve kateterisering. Noe som hjalp såpass at jeg avventer. Heller litt lekkasje enn at noen skal holde på der mens jeg er våken. 

Anonymkode: cd7cc...343

Man får da både masse lokal og mye å slappe av på. Tror ikke noen av mine pasienter husker prosedyren. 

Skrevet

Vi skulle prøve med Bulkamid behandling først og kunne få påfyll en gang av det. Får lokalbedøvelse og skulle ta 1 paracet og 1 ibux før timen. Men har lest at det er flere som ikke er fornøyd med Bulkamid behandling. Ellers så ble det " slynge" operasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk for to år siden velge mellom operasjon eller bulkamid. Valgte å starte med bulkamid. Hatt to behandlinger. Første gang ble jeg litt bedre i en par mnd. Etter andre gang ble jeg bare verre. I tillegg var det helt for jæ... vondt. Står nå i kø for operasjon og angrer på at jeg ikke gikk for det med en gang, for årene går mens man venter på timer for utredninger, behandling, evaluering  og deretter ny utredning. 

Håper du er en av dem det fungerer for! 

Anonymkode: f1b80...373

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...