Gå til innhold

Derealisasjon og depersonalisering symptomer


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Derealisasjon og depersonalisering symptomer.

Heisann, Noen som har erfaring / tips mot Derealisasjon og depersonalisering symptomer. 

Har angst / panikkangst/ helseangst: mild depresjon. 

Etter en fyllekule blackout for 3 uker siden så har jeg fått ekstremt mye av disse symptomene, rar , føler meg ikke helt meg selv , hjerne tåke- glemsk. 

Noen tips for å få dette roet? Er det pga angsten og nervesystemet er i høygir, hjelper noen ganger med Sobril. 

Noen gode behandlinger / psykologer mot dette?

Takk for alle innspill. Utrolig ekkelt føler man alene når det herjer. Men er ikke farlig? 

Anonymkode: ff7bf...53e

  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke farlig, kun et symptom på angst. Det går over når angsten blir svakere.

Det finnes ikke noen direkte behandling mot dette symptomet, men det vil hjelpe å behandle angsten.

Det er absolutt en veldig ekkel følelse, men jo mer du greier å overse det eller ikke bry deg, jo fortere vil det kunne gå over. Lettere sagt enn gjort, jeg vet.

Får du oppfølging av lege, psykolog eller psykiater? Hva sier de om dette, eventuelt?

Anonymkode: 67714...0b4

  • Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...