AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Derealisasjon og depersonalisering symptomer. Heisann, Noen som har erfaring / tips mot Derealisasjon og depersonalisering symptomer. Har angst / panikkangst/ helseangst: mild depresjon. Etter en fyllekule blackout for 3 uker siden så har jeg fått ekstremt mye av disse symptomene, rar , føler meg ikke helt meg selv , hjerne tåke- glemsk. Noen tips for å få dette roet? Er det pga angsten og nervesystemet er i høygir, hjelper noen ganger med Sobril. Noen gode behandlinger / psykologer mot dette? Takk for alle innspill. Utrolig ekkelt føler man alene når det herjer. Men er ikke farlig? … Anonymkode: ff7bf...53e 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Det er ikke farlig, kun et symptom på angst. Det går over når angsten blir svakere. Det finnes ikke noen direkte behandling mot dette symptomet, men det vil hjelpe å behandle angsten. Det er absolutt en veldig ekkel følelse, men jo mer du greier å overse det eller ikke bry deg, jo fortere vil det kunne gå over. Lettere sagt enn gjort, jeg vet. Får du oppfølging av lege, psykolog eller psykiater? Hva sier de om dette, eventuelt? Anonymkode: 67714...0b4 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå