Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #1 Skrevet 14. april 2006 hvor og hvordan skaffer jeg meg avi spiller ?har win mp????????? På forhånd thanksssss
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #2 Skrevet 14. april 2006 Windows Media Player kan spille .avi filer.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #3 Skrevet 14. april 2006 Windows Media Player kan spille .avi filer. ← beskjeden jeg får på wmp er; Kan ikke spille av filen. Det kan hende at spilleren ikke støtter filtypen eller kodeken som ble brukt til å komprimere filen.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 beskjeden jeg får på wmp er; Kan ikke spille av filen. Det kan hende at spilleren ikke støtter filtypen eller kodeken som ble brukt til å komprimere filen. ← Last ned VLC, da slipper man å styre med kodeker.
Gjest Morix Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Last ned VLC, da slipper man å styre med kodeker. ← Anbefaller VLC bruker et det alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå