Gå til innhold

Visuell snø?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har lenge lurt på en ting og om flere opplever dette. I desember 2024- mai 2025 opplevde jeg å bli veldig utbrent. Det ga meg litt sånn angst for å få angst da jeg lenge ikke skjønte hva som var galt. Uansett, etter dette opplevde jeg mye sånn visuell snø på øyene og når jeg kjører e6 opplever jeg at nedre og øvre synsfelt ser ut som varmebølger på en måte haha. Altså at himmelen og veien får et slags bølgete mønster. Det irriterer meg veldig og gir meg lett panikk for at jeg skal svime av og det ene og det andre hehe. Så må spørre her om noen noen gang har opplevd det samme😁😁

Anonymkode: 2fe09...b4f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble ganske opphengt i ulike typer synsforstyrrelser jeg hadde når jeg hadde angst. Nå som jeg ikke har angst legger jeg ikke merke til det lenger. Det var ikke sykdomstegn for meg i alle fall (annet enn symptom på angst da). 

Anonymkode: 0231c...b81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ble ganske opphengt i ulike typer synsforstyrrelser jeg hadde når jeg hadde angst. Nå som jeg ikke har angst legger jeg ikke merke til det lenger. Det var ikke sykdomstegn for meg i alle fall (annet enn symptom på angst da). 

Anonymkode: 0231c...b81

Okei! Da kan det hende det bare er litt ettervirkninger av det. At angstfølelsen min på en måte er borte på alle områder, men henger litt igjen i bilkjøring 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt det hele livet. Ikke bølger slik du beskriver det, men statisk støy og "snøvær". Tenker ikke så mye over det siden jeg alltid har hatt det.

Hvis det har oppstått nylig hos deg ville jeg gått til lege, spesielt hvis du er redd for å svime av eller har andre symptomer som påvirker deg mye.

Anonymkode: ad970...cf5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk noe lignende etter covid, men det begynte ikke før kanskje 5-6-7 mnd etter selve sykdommen. Mange andre symptomer også. Det varte i over to år og det var grusomt.. 

Anonymkode: c866a...00e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei! Jeg har lenge lurt på en ting og om flere opplever dette. I desember 2024- mai 2025 opplevde jeg å bli veldig utbrent. Det ga meg litt sånn angst for å få angst da jeg lenge ikke skjønte hva som var galt. Uansett, etter dette opplevde jeg mye sånn visuell snø på øyene og når jeg kjører e6 opplever jeg at nedre og øvre synsfelt ser ut som varmebølger på en måte haha. Altså at himmelen og veien får et slags bølgete mønster. Det irriterer meg veldig og gir meg lett panikk for at jeg skal svime av og det ene og det andre hehe. Så må spørre her om noen noen gang har opplevd det samme😁😁

Dette høres ut som øyemigrene, og stress er ofte en trigger.  Det er i såfall ufarlig, men kan være ubehagelig.

Av og til kan man få hodepine etterpå, eller ikke i det hele tatt, begge deler er like vanlig.

Anonymkode: c60e4...e4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...