AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Ser etter sko noe lignende Toms. De syns jeg var veldig behagelige. Er de utdaterte? Hvilke andre sko bruker dere utenom sandaler på sommeren? Anonymkode: b1ac6...494
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Jeg liker adidas Tokyo og Adidas samba. jeg finner de 2 modellene fryktelig behaglie. Har noen gamle ballerina sko som er eksepsjonelt behagelige men de begynner å bli slitte så må selv finne noen erstattere. Anonymkode: d50a8...39a 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Ja. Vurderer å kjøpe Adidas Tokyo. De var akkurat min smak. Anonymkode: b1ac6...494
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Pumps, New Balance sneakers, converse. Kommer an på situasjonen og anledningene. Anonymkode: fbbd1...a86
AnonymBruker Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Jeg kjøpte nettopp Toms på infinity. Regner med de er godkjent blant de velkledde da Anonymkode: 8f3b9...eba
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Jean Paul har noen lignende Toms https://www.vg.no/shopping/i/Ok6jEb/supersalg-paa-sommerens-mest-populaere-sko Anonymkode: fa70b...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Toms er litt inn igjen nå, særlig de med littegrann høyere såle. Uansett trenger man ikke akkurat følge alle trender, ha din egen stil. Anonymkode: 21d23...3d3 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Toms er litt inn igjen nå, særlig de med littegrann høyere såle. Uansett trenger man ikke akkurat følge alle trender, ha din egen stil. Anonymkode: 21d23...3d3 Ja de var fine. Bruker dere sokker i disse skoene? Anonymkode: b1ac6...494
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå