AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Om dere ser på hva jeg har tjent hittil i år? Anonymkode: 5daf6...785
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Det mangler en hel rekke informasjon for å kunne svare på det. Så det eneste svaret noen her kan gi er: vet ikke. Legg inn all infoen din hos skatteetaten så får du se hvor mye skatt du skal betale. Det er beste måte. Anonymkode: a27f0...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Skrevet 22. mai Umulig å svare på med bare de opplysningene. Anonymkode: 6b7ed...7fc
Cirkelin Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai Umulig å si ut fra bare inntekt og skatt. Har du gjeld eller formue?
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Hvis du ikke tjener mer i år, og ikke har formue og kapitalinntekter har du betalt alt for mye skatt. Anonymkode: 7c64c...88c
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvis du ikke tjener mer i år, og ikke har formue og kapitalinntekter har du betalt alt for mye skatt. Anonymkode: 7c64c...88c Jo. Jeg kommer til å tjene mer i år. Kommer vel til å ende opp på ca 550 000 i inntekt. Eier ikke bolig. Har ca 120 000 i gjeld son jeg skal prøve å betale ned i år. Ingen formue. Og ellers ingen lån. Anonymkode: 5daf6...785
enhjørningfis Skrevet 22. mai #7 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Om dere ser på hva jeg har tjent hittil i år? Anonymkode: 5daf6...785 Dette vet du vel selv, særs nå så tett etter du fikk svar på skatteoppgjøret fra i fjor?!
AnonymBruker Skrevet 24. mai #8 Skrevet 24. mai Hvis du legger innn alle tallene på skatteetaten sin kalkulator så ser du hvordan det slår ut Anonymkode: 459df...686
AnonymBruker Skrevet 24. mai #9 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (På 22.5.2026 den 22.22): Jo. Jeg kommer til å tjene mer i år. Kommer vel til å ende opp på ca 550 000 i inntekt. Eier ikke bolig. Har ca 120 000 i gjeld son jeg skal prøve å betale ned i år. Ingen formue. Og ellers ingen lån. Anonymkode: 5daf6...785 Plottet inn 550k i skattekalkulatoren til skatteetaten og fikk 127 382 kr som resultat. Vil bli noe mindre viss du har noen form for fradrag. Så egentlig ut som du ligger greit ann når d kommer til skatt. Anonymkode: 5556b...5fa
AnonymBruker Skrevet 24. mai #10 Skrevet 24. mai Det lønner seg uansett med restskatt, så sørg for å betale minst mulig på forskudd. Anonymkode: 5a998...4db
AnonymBruker Skrevet 24. mai #11 Skrevet 24. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Plottet inn 550k i skattekalkulatoren til skatteetaten og fikk 127 382 kr som resultat. Vil bli noe mindre viss du har noen form for fradrag. Så egentlig ut som du ligger greit ann når d kommer til skatt. Anonymkode: 5556b...5fa Ut fra skattekortet har hun ikke fradrag, kun tillegg. Da kan det blir litt lite. Anonymkode: 459df...686
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå