AnonymBruker Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Jeg har nyutdannet barnehagelærer og er begynt på en avdeling med en mannlig pedagog. Han er godt likt men litt gammel, snart 50 år. Han flørter mye med mødrer, særlig unge lyse. Fikk høre fra andre ansatte at han har knullet på flere av mødrene. Er det ok å knulle på mødre med barn i barnehagen? Bør jeg si det til styrer? Anonymkode: 9d266...205
AnonymBruker Skrevet 23. mai #2 Skrevet 23. mai Det heter rykter. Hvordan har du tenkt å gå videre uten bevis. Anonymkode: 23847...e73 9
AnonymBruker Skrevet 23. mai #4 Skrevet 23. mai Er det slik at du er verken ung eller lys? Neida, la nå mannen drive på, mødrene får klage på han om de ikke liker oppmerksomheten. Anonymkode: 6d126...6fa 5
Flintis Skrevet 23. mai #5 Skrevet 23. mai Hm... jeg tenker flere ting. Dette er voksne damer som bør ha vett på santykke. Samtidig er ikke alle barn like planlagt. En som har med barn å gjøre vil være i en maktposisjon overfor foreldrene i og med en kan misbruke sin stilling til å melde til barnevernet. Ved nærmere ettertanke gjelder vel dette andre offentlige etater også så lenge en har barn under 18. Så nei, dette burde han ikke gjøre. Dette kan fort bli #metoo 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #6 Skrevet 23. mai Flintis skrev (3 minutter siden): Hm... jeg tenker flere ting. Dette er voksne damer som bør ha vett på santykke. Samtidig er ikke alle barn like planlagt. En som har med barn å gjøre vil være i en maktposisjon overfor foreldrene i og med en kan misbruke sin stilling til å melde til barnevernet. Ved nærmere ettertanke gjelder vel dette andre offentlige etater også så lenge en har barn under 18. Så nei, dette burde han ikke gjøre. Dette kan fort bli #metoo Selvfølgelig kan man ligge med hvem man vil, umoralskt ja, juridisk innenfor. Hva har #metoo med dette å gjøre? Det er ikke noe arbeidsforhold mellom den mor den ansatte å gjøre. For å dra det litt langt, skal ikke en lærinne få falle for en enkemann siden barnet hans går i klassen hennes? Anonymkode: 1a1f0...068 2
Frøkenfryden Skrevet 23. mai #7 Skrevet 23. mai Han sørger i alle fall for at han har jobb de neste årene også🙈😂 2
Gud Skrevet 23. mai #8 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For å dra det litt langt, skal ikke en lærinne få falle for en enkemann siden barnet hans går i klassen hennes? Anonymkode: 1a1f0...068 Det er vanskeleg å styre kven ein fell for. Dei kan derimot ikkje innleie ein relasjon, nei. Det ville vore imot lærarens profesjonsetiske plattform. 1 1
Nordlending1 Skrevet 23. mai #9 Skrevet 23. mai Jeg tror ..hvis du nettopp har startet i jobben og er ny, og får servert disse ryktene, så har nok leder også hørt dette for lenge siden. Vent litt før du melder ifra, til du ser/opplever/hører noe selv fra de involverte. Altså litt mer enn bare «hun sa at..» / rykter. Mannen mister nok ikke jobben, men får nok en prat om hvordan en skal utøve profesjonalitet i en slik jobb. 3
petterm Skrevet 23. mai #10 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): For å dra det litt langt, skal ikke en lærinne få falle for en enkemann siden barnet hans går i klassen hennes? Anonymkode: 1a1f0...068 Det er problematisk fordi hun er i en maktposisjon i forhold til enkemannen. Hun har makt over han ved at forholdet til enkemannen kan påvirke barnets karakterer. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Heter det «å knulle PÅ»? Anonymkode: 35f69...fde Nei. Anonymkode: f049a...918 1
Snok1 Skrevet 23. mai #13 Skrevet 23. mai AnonymBruker skrev (42 minutter siden): For å dra det litt langt, skal ikke en lærinne få falle for en enkemann siden barnet hans går i klassen hennes? Nei.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå