Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barna og jeg har vært syke lenge. Ikke typisk forkjølelse med masse snørr, men.kroppsverk, sykt sliten- sjeldent vært så utmattet, hodepine og noe hosting. Barna brukte noen dager på å bli friske, jeg er syk andre uke på rad..Er dette noe som går nå eller har vi bare hatt utrolig uflaks?

Anonymkode: 6b719...406

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt det samme. Ungene har hangla rundt siden påske. Hosta mye, veldig slitne. Den minste fikk litt feber et par dager. Vi dro mellomste til legen etter at hun hadde hangla en måned og fikk tatt en crp som tydet på at hun hadde en virusinfeksjon. Mannen min har hatt svettetokter på natta og sykdomsfølelse. Jeg er ikke så syk, bare veldig utmatta og sover dårlig på nettene som trigger migrene. Dette er på tredje uka for meg. Tror jeg blir gal snart. Venter på det store åpenbaringen der man skjønner man ikke er utbrent, bare syk…🫠

Anonymkode: 81866...98f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her vi bor, går det mye. Noen har influensa, noen er «bare» forkjølet, mens andre føler seg småsyk, uten at det er feber eller at det bryter helt ut. Selv er jeg ikke syk, men er mye slappere og trøttere enn vanlig, og har småvondt i halsen. 

Anonymkode: 418ab...ecf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Vi har hatt det samme. Ungene har hangla rundt siden påske. Hosta mye, veldig slitne. Den minste fikk litt feber et par dager. Vi dro mellomste til legen etter at hun hadde hangla en måned og fikk tatt en crp som tydet på at hun hadde en virusinfeksjon. Mannen min har hatt svettetokter på natta og sykdomsfølelse. Jeg er ikke så syk, bare veldig utmatta og sover dårlig på nettene som trigger migrene. Dette er på tredje uka for meg. Tror jeg blir gal snart. Venter på det store åpenbaringen der man skjønner man ikke er utbrent, bare syk…🫠

Anonymkode: 81866...98f

"Godt" å høre det ikke er bare meg. Håper dere/du blir friske snart

Anonymkode: 6b719...406

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bare etterslep etter covid eller vaksinen. Konstant snørr,slim,tett,hoste,harking,hetetokter,skallebank,svimmelhet,kvalme,slapphet og influensaverking blant nesten alle de siste 5 årene .

Anonymkode: e2d6d...20b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...