ferdig Skrevet 22. mai #1 Skrevet 22. mai Så den for endel år siden, var om ei jente, litt sånn kunstner om jeg ikke husker feil, masse farger og litt fri tenking. En type blir forelsket i henne men hun har kreft, så va det noe om en av naboene trur jeg. Så du følger hennes siste tid men han vil ikke gi slipp. Jeg husker ikke helt men har tenkt mye på den filmen å skulle gjerne sett den igjen. Sikkert ikke så mye å gå på her men tar i mot de forslag som kommer med takk 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Skrevet 22. mai Minnet meg litt om Sweet November. Anonymkode: 583af...3a3 2
ferdig Skrevet 22. mai Forfatter #3 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Minnet meg litt om Sweet November. Anonymkode: 583af...3a3 Takk, det var det. Gjett hva jeg skal i kveld a? 😍 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Skrevet 22. mai ferdig skrev (9 minutter siden): Takk, det var det. Gjett hva jeg skal i kveld a? 😍 Så kjekt! Anonymkode: 583af...3a3
AnonymBruker Skrevet 22. mai #5 Skrevet 22. mai Ser du har fått svar. Vil bare tipse om at KI er god på mye av dette, har funnet mange gamle serier fra da jeg var barn via å beskrive bruddstykker av handlingen til KI! Kos deg med film! Anonymkode: c9605...829 3
Littelulla Skrevet 22. mai #6 Skrevet 22. mai ferdig skrev (18 minutter siden): Takk, det var det. Gjett hva jeg skal i kveld a? 😍 Gråte? 😅
ferdig Skrevet 22. mai Forfatter #7 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ser du har fått svar. Vil bare tipse om at KI er god på mye av dette, har funnet mange gamle serier fra da jeg var barn via å beskrive bruddstykker av handlingen til KI! Kos deg med film! Anonymkode: c9605...829 Takk fot tips.👍
ferdig Skrevet 22. mai Forfatter #8 Skrevet 22. mai Littelulla skrev (2 minutter siden): Gråte? 😅 Nja, vi får se, pleier ikke gråte så trur ikke det nå heller, men man vet aldri.
aksase Skrevet 22. mai #9 Skrevet 22. mai Likner litt på filmen "A Walk to remember" som jeg anbefaler å se om du liker sjangeren. https://en.wikipedia.org/wiki/A_Walk_to_Remember
ferdig Skrevet 22. mai Forfatter #10 Skrevet 22. mai aksase skrev (Akkurat nå): Likner litt på filmen "A Walk to remember" som jeg anbefaler å se om du liker sjangeren. https://en.wikipedia.org/wiki/A_Walk_to_Remember Pleier ikke se på slike filmer, ikke sikkert denne er så god som jeg husker heller men takk for tips 🙂
Littelulla Skrevet 22. mai #11 Skrevet 22. mai ferdig skrev (25 minutter siden): Nja, vi får se, pleier ikke gråte så trur ikke det nå heller, men man vet aldri. Hehe, ok. Jeg er så lettrørt at slike filmer setter i gang kranen her. Ha en fin filmkveld!
AnonymBruker Skrevet 22. mai #12 Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ser du har fått svar. Vil bare tipse om at KI er god på mye av dette, har funnet mange gamle serier fra da jeg var barn via å beskrive bruddstykker av handlingen til KI! Kos deg med film! Anonymkode: c9605...829 Støtter denne. Jeg har vært på leting ettervern sang, fra 90’tallet og klarte ikke å huske verken tekst eller noe.. Men hadde den på hjernen hele tiden, spurte Chatgpt og fant den på en blunk. Helt rått ass. 👌🏻😅 Anonymkode: db856...e99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå