AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Hva liker du? har en liten entre hva er du fornøyd med? Anonymkode: 5fe65...c72
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Jeg har et skoskap fra Jysk, og mens jeg liker konseptet, så ble jeg overrasket over at det knapt var plass til 2,5 par joggesko i voksen størrelse per skuff. Skapet egnet seg best til sko med veldig lav profil, ikke joggesko med god dempende såle og litt høy hælkappe. Skulle tatt av meg skoene og testet i butikken. 😅 Men ja, jeg liker konseptet, så hadde jeg sjekket målene bedre og kjøpt et annet skap hadde jeg sikkert vært veldig fornøyd. Fint med et skap der jeg kan ha stående en fin skål til nøkler og reflekser og annet smått som er praktisk å ha ved døra. Jeg kjøpte i tillegg ben og satte på skapet så det kom opp over vegglisten og dermed kunne dyttes helt inn til veggen, så var det også plass til å stikke et par sko under der. Anonymkode: 15445...e3b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Skap. Hyller ser fort rotere ut, da ville jeg i alle fall brukt tett kurver. Vi har begge deler, men kun gjester som setter i hylle. Anonymkode: 1322e...803
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå