AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:06 #1 Skrevet torsdag kl. 19:06 hva gjør man da...har prøvd å si til hen noen ganger at :ja, men du sa jo at...osv. Men hen er en lystløgner. Husker ikke hva hen lyver om, koster hen ingenting å lyve for sin egen fordel. Lyver for å heve seg sjøl...lederen over hen er vennen hens, så ikke så enkelt. Noen gode råd? og ja, jeg er 100% sikker, har oppdaget dette mange ganger, skjer flere ganger daglig. Vi er et lite miljø med 7 ansatte Anonymkode: fd274...3a7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:09 #2 Skrevet torsdag kl. 19:09 Dersom leder lyver om viktige ting knyttet til oppgaver, ansvar og avtaleverk, vilke det vært uaktueil å fortsette å arbeide der. Lyver han om hvor han har vært i ferien brur jeg meg ikke. Anonymkode: 4b22d...9af
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:10 #3 Skrevet torsdag kl. 19:10 Dersom leder lyver om viktige ting knyttet til oppgaver, ansvar og avtaleverk, vilke det vært uaktueil å fortsette å arbeide der. Lyver han om hvor han har vært i ferien brur jeg meg ikke. Anonymkode: 4b22d...9af
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:10 #4 Skrevet torsdag kl. 19:10 Jeg hadde en leder som vi kunne dokumentere at løy, men vedkommende sto på sitt. Anonymkode: e8ace...150
PM75 Skrevet torsdag kl. 19:11 #5 Skrevet torsdag kl. 19:11 Skriv ned konkrete episoder. Ta vare på de slik at du har beskyttelse for din egen del, hvis noe skulle skje. 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:13 #6 Skrevet torsdag kl. 19:13 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dersom leder lyver om viktige ting knyttet til oppgaver, ansvar og avtaleverk, vilke det vært uaktueil å fortsette å arbeide der. Lyver han om hvor han har vært i ferien brur jeg meg ikke. Anonymkode: 4b22d...9af lyver om begge deler....ts Anonymkode: fd274...3a7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:14 #7 Skrevet torsdag kl. 19:14 PM75 skrev (2 minutter siden): Skriv ned konkrete episoder. Ta vare på de slik at du har beskyttelse for din egen del, hvis noe skulle skje. Ja, jeg skriver ned.....har gjort det i et halvt år Anonymkode: fd274...3a7 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:15 #8 Skrevet torsdag kl. 19:15 Ta alt skriftlig. Anonymkode: ca661...c9f 1
Fighter83 Skrevet torsdag kl. 19:16 #9 Skrevet torsdag kl. 19:16 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): hva gjør man da...har prøvd å si til hen noen ganger at :ja, men du sa jo at...osv. Men hen er en lystløgner. Husker ikke hva hen lyver om, koster hen ingenting å lyve for sin egen fordel. Lyver for å heve seg sjøl...lederen over hen er vennen hens, så ikke så enkelt. Noen gode råd? og ja, jeg er 100% sikker, har oppdaget dette mange ganger, skjer flere ganger daglig. Vi er et lite miljø med 7 ansatte Anonymkode: fd274...3a7 Om dette gjelder oppgaver og ansvar som må følges opp osv som kan skape ganske mye merarbeid for andre å plutselig begynne å ta skippertak osv for å få unna ting mm så få avtalt all oppgavedeling osv via skriftlige meldinger som er delt med alle. Dette for å sikre at det ikke skjer misforståelser og et blir tydeliggjort hvem som hadde hvilke oppgaver/ansvar mm. Jeg mener at det ikke skal gå an å slette meldinger i disse dialogene. Hva med å opprette en ny teamsgruppechat o.l for hvert prosjekt/emne osv? Kommer an på hva slags arbeid man har selvfølgelig. Endret torsdag kl. 19:17 av Fighter83
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 18:22 #10 Skrevet fredag kl. 18:22 Jeg tok alt som var viktig skriftlig. Valgte mine kamper, bagatellene var jeg bare nødt til å overse, men viktige avklaringer sendte jeg mail og ba om bekreftelse. Det var for min egen del, men skylda fikk jeg uansett utad. Skulle det blitt en sak så har jeg det i det minste skriftlig. Tok vare på alt. Vet ikke om det hjalp så mye, jeg sa opp da det spant helt ut av kontroll alle de løgnene. Tråkket og herset med alle som sa i mot. Nå er selskapet konkurs, men siden vi har null sikkerhetsperrer i dette naive samfunnet, fortsetter hun bare i samme stil og svindler i vei i nytt firma. Som snart er konkurs det også. Slike er det bare å komme seg helskinnet unna. Anonymkode: de418...91d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå