Gå til innhold

Urinveisinfeksjon er noe dritt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åååå urinveisinfeksjon er noe dritt! Jeg får det med jevne mellomrom og det er så utrolig vooooondt! Jeg blir helt slått ut av det!

Kjenner at jeg brygger på noe nå.. :( svir når jeg tisser, har frysebyger og føler meg helt elendig..

Hvorfor får vi jenter det så ofte?? irriterende assa! Jeg gjør alt det som vi skal/ikke skal. Holder meg varm, tisser etter sex, drikker surt osv osv. Men likevel kommer det innimellom.

Snufs! :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg vet hvordan du har det, har slitt med det fra toårsalderen. Vi jenter får det ofte fordi vi har kortere urinrør enn gutta. Ulempen ved å ha innovertiss.

Skrevet

Hvis man er veldig plaget med hyppige infeksjoner kan man forebyggende medikamenter.

Snakk med legen din.

Ellers kan tranbærsaft være en god hjelper (smaker dritt, synes jeg, men er effektiv og brukes mye av dem som er plaget)

Skrevet (endret)

Jeg hadde urinveisinfeksjon ca. hver tredje mnd i to tre år! FRYKTELIG slitsomt! Ble allergisk mot penicilin også, fordi jeg måtte ta det hele tiden!

Nå er jeg helt hysterisk for å unngå det! Ikke bare tisser jeg etter sex, men jeg dusjer evt intimserviett dersom ikke er dusj i nærheten! Jeg sitter ALDRI på kalde ting!

Tranebærsaft smaker grusomt og er kjempedyrt, så jeg foreslår tranebærtabletter i steden! Hvis jeg merker NOE som helst nå, dytter jeg nedpå tranebærtabletter fra morgen til kveld!

Gynekologen min mente at jeg reagerte på bakteriefloraen din den kjæresten jeg hadde på den tiden! Hehe, han var så drittsekk at selv kroppen min ikke tålte ham lenger! :ler::ler:

(Jeg har faktisk ikke hatt urinveisinfeksjon etter at det ble slutt med ham :grine2: )

Endret av afr0dite

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...