.Fjellmannen Skrevet 21. mai #1 Skrevet 21. mai Spesielt kvinner er nådeløse når det kommer til edderkopper og dreper de så fort dere kan, hvorfor beholder dere de ikke isteden? De er enten dere vil eller ei nyttedyr som både tar plagsomme fluer og mygg, og til og med skadedyr som skjeggkre. Hvis dere vil ha alle de plagene og etterhvert skadene de forårsaker så fortsetter dere å drepe de vennlige edderkoppene, vil dere fortsette å ha de så fortsett å drep nyttedyrene men ikke da klag over hvor plagsomt insekter er. Edderkopper er din venn, husk det 🕷️🕸️ 4 8 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Jeg gir da flette faen i at du som tydelig ikke er redd for edderkopper ber meg som er redd for edderkopper om å ikke være redd for edderkopper. Du overvurderer stekt deg selv om du tror du kan fjernheale meg via kg og kurere meg fra den intense frykten bare ved å si "ikke vær så hysterisk redd og heller ta vare på det som gir deg frykt". Jeg har araknofobi, det er tydelig helt ukjent for deg og du virker totalt blottet for kunnskap og empati om evnet men jeg er redd edderkopper. Jeg får høy puls, svetten siler på ryggen, jeg sjelver og blir redd, ja det er det forbi handler om. Jeg har absolutt ingen interesse av å ha en eneste edderkopp i huset mitt. De fleste mennesker har noen fobier, kvinner har typisk agorafobi (edderkopper), ofidifobi (slanger), klaustrofobi (trange rom), menn har typisk sosial fobi (sosial angst), frykt for høyder (akrofobi) eller tannlegeskrekk (odontofobi), sånn generelt sett. Så selv om du opptrer veldig perfekt i hi som nesten skal belære andre mennesker i å bare ta seg sammen nesten, så har nok du også enkelte ting, dyr, situasjoner, hendelser i livet dity hvor du selv ikke blir så forbanna høy i hatten. Anonymkode: 8603c...8a3 2 10
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai Jeg dreper dem fordi jeg er redd dem. Akkurat i år er jeg heldig fordi jeg har to unge katter, så de kommer antagelig til å drepe og spise alle edderkopper de ser. Anonymkode: 5af25...444 4
BeeKind Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai Fordi de er ekle og jeg ikke liker tanken på å ha dem i hus. Får gjerne mannen til å ta de ut da. Men inne vil jeg ikke ha dem. Overlever fluer og mygg 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg gir da flette faen i at du som tydelig ikke er redd for edderkopper ber meg som er redd for edderkopper om å ikke være redd for edderkopper. Du overvurderer stekt deg selv om du tror du kan fjernheale meg via kg og kurere meg fra den intense frykten bare ved å si "ikke vær så hysterisk redd og heller ta vare på det som gir deg frykt". Jeg har araknofobi, det er tydelig helt ukjent for deg og du virker totalt blottet for kunnskap og empati om evnet men jeg er redd edderkopper. Jeg får høy puls, svetten siler på ryggen, jeg sjelver og blir redd, ja det er det forbi handler om. Jeg har absolutt ingen interesse av å ha en eneste edderkopp i huset mitt. De fleste mennesker har noen fobier, kvinner har typisk agorafobi (edderkopper), ofidifobi (slanger), klaustrofobi (trange rom), menn har typisk sosial fobi (sosial angst), frykt for høyder (akrofobi) eller tannlegeskrekk (odontofobi), sånn generelt sett. Så selv om du opptrer veldig perfekt i hi som nesten skal belære andre mennesker i å bare ta seg sammen nesten, så har nok du også enkelte ting, dyr, situasjoner, hendelser i livet dity hvor du selv ikke blir så forbanna høy i hatten. Anonymkode: 8603c...8a3 Så du MÅ drepe uskyldige vesener fordi DU er redd? De har like mye livets rett som deg! Du bør få hjelp, hvis du er så plaget av noe som ikke gjør deg noe som helst! 😡 Anonymkode: fd3c5...aed 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg dreper dem fordi jeg er redd dem. Akkurat i år er jeg heldig fordi jeg har to unge katter, så de kommer antagelig til å drepe og spise alle edderkopper de ser. Anonymkode: 5af25...444 😡 Anonymkode: fd3c5...aed 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #7 Skrevet 21. mai BeeKind skrev (1 minutt siden): Fordi de er ekle og jeg ikke liker tanken på å ha dem i hus. Får gjerne mannen til å ta de ut da. Men inne vil jeg ikke ha dem. Overlever fluer og mygg Drepe andre vesener fordi DU ikke liker dem? For en verden! Anonymkode: fd3c5...aed 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai K39, jeg dreper dem aldri. Jeg fanger dem i et glass og slipper dem ut ute. I dag også en stor brun en og i går også én, en trespringer. Anonymkode: 37e1b...5b7 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så du MÅ drepe uskyldige vesener fordi DU er redd? De har like mye livets rett som deg! Du bør få hjelp, hvis du er så plaget av noe som ikke gjør deg noe som helst! 😡 Anonymkode: fd3c5...aed Må du gi deg.. Er du en av de som mener gulrøtter også har følelser? Ja jeg må det, så får du bare være så sint du bare ønsker. Når det kommer til om mitt nervesystem skal være i frykt stadiet eller til å drepe det som gir meg frykt så velger jeg det siste. Anonymkode: 8603c...8a3 6 2
Callisto83 Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai Jeg dreper ALDRI edderkopper med vilje. Alle vet at det betyr ulykke, dessuten er de, som TS sier, nyttedyr. Men liker jeg å få øye på dem? Nei. Jeg henter fram glass og papir og bærer dem ut. (Ikke på vinteren, da omplasseres de til en bod der jeg ikke er til vanlig.) 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #11 Skrevet 21. mai Edderkopper er eklere enn fluer, jeg trenger ikke edderkoppene til å ta seg av fluene. Har fluesmekker. Anonymkode: cabbd...def 5 2
Beneath the Moon Skrevet 21. mai #12 Skrevet 21. mai Uansett hvor nyttige de er, så er de ekle og jeg vil ikke ha de i hus. 8 1
BeeKind Skrevet 21. mai #13 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Drepe andre vesener fordi DU ikke liker dem? For en verden! Anonymkode: fd3c5...aed Les det jeg skriver, mannen tar de med ut. Men du tar aldri en mygg selv eller? Eller tråkker i gresset? Reineste Ghandi du 😊 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #14 Skrevet 21. mai Beneath the Moon skrev (Akkurat nå): Uansett hvor nyttige de er, så er de ekle og jeg vil ikke ha de i hus. Det er greit nok, men man trenger da for f... ikke å drepe dem? Anonymkode: f3f01...f42 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #15 Skrevet 21. mai jeg syns de er koslige jeg, som små venner. Hender jeg har en som bor på badet, Anonymkode: e2cff...b9a 4 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai #16 Skrevet 21. mai Jeg har heldigvis ikke hatt en eneste edderkopp i huset jeg bor i nå. Er livredd, tror jeg lever av en slags fobi. Er så redd at jeg tør ikke gå nær nok til å drepe de engang. Jeg står på avstand og kaster noe på de dersom jeg er alene. Har også lukket døren og gått et annet sted til noen kan hjelpe meg å få dem vekk. Anonymkode: 0e390...b5d 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #17 Skrevet 21. mai Her kommer det sjeldent edderkopper inn. Sprayer alle åpninger med Permetrin, så hvis noen prøver seg dør de innen de rekker å trå over kanten. Permetrin er bare helt fantastisk. Tar mye heller fluer, mygg og alt annet på besøk. Anonymkode: 4eb46...ab5 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #18 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Her kommer det sjeldent edderkopper inn. Sprayer alle åpninger med Permetrin, så hvis noen prøver seg dør de innen de rekker å trå over kanten. Permetrin er bare helt fantastisk. Tar mye heller fluer, mygg og alt annet på besøk. Anonymkode: 4eb46...ab5 Takk for tips, det har hendt at jeg har brukt hårspray. Anonymkode: 0e390...b5d 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #19 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har heldigvis ikke hatt en eneste edderkopp i huset jeg bor i nå. Er livredd, tror jeg lever av en slags fobi. Er så redd at jeg tør ikke gå nær nok til å drepe de engang. Jeg står på avstand og kaster noe på de dersom jeg er alene. Har også lukket døren og gått et annet sted til noen kan hjelpe meg å få dem vekk. Anonymkode: 0e390...b5d Høres ut som meg dette. Jeg stivner til is omtrent og roper enten på en av ungdommen eller mannen for å få de fjernet. Kan si gubben og ungdommen ler av meg til tider, spesielt når vi hadde fjøs og kan jo si der var det jo noen Anonymkode: d0417...999
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå