Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #1 Skrevet 13. april 2006 Jeg har sett at det selges tøybind på noen nettbutikker. Hva tenker dere om det? Er det ekkelt?
Arkana Skrevet 13. april 2006 #2 Skrevet 13. april 2006 Tja, egentlig ikke eklere enn vanlige bind, men personlig hadde jeg ikke giddet ekstraarbeidet med å skylle og vaske dem etter bruk.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #3 Skrevet 13. april 2006 Høres tungvint ut med tøybind. Før i tiden så hadde de kun tøybind eller hjemmestrikkede bind. De hadde ikke samme vaskemulighetene som vi idag har. Nei, takke meg til engangsbind, men det er min mening da
Gjest Varg-Menja Skrevet 14. april 2006 #4 Skrevet 14. april 2006 Jeg tenker at det er en bra ting for miljøet, og det er noe jeg kunne tenkt meg å prøve. Ingenting ekkelt med det, jeg synes engangsbind med for mye plast er ekkelt, da det bare blir klamt og ubehagelig.
*Anaïs* Skrevet 14. april 2006 #5 Skrevet 14. april 2006 Tanken på skitne bind i skittentøyskurven høres ikke så fristende ut.. Takke meg til å kaste de i bosset med en gang. Men det er sikkert mer behagelig å gå med.
Ladyen Skrevet 14. april 2006 #6 Skrevet 14. april 2006 Men gjør de jobben sin som de skal ? Vil det ikke fort trekke igjennom ? Jeg ser for meg underlig gange p.g.a et sammenbrettet bind på størrelse med et laken...
Gjest Skya Skrevet 14. april 2006 #7 Skrevet 14. april 2006 Jeg ville ikke ha brukt tøybind, er glad jeg bare får kasta de engangsbinda i søppelbøtta jeg. Tenk deg å begynne å vaske de etter noen dager da. Det skulle jeg hatt godt betalt for å gjort! Kan ikke tenke meg at de holder like godt på væske heller.
Iceglow Skrevet 14. april 2006 #8 Skrevet 14. april 2006 Det er en form for tøybind som kastes, de heter Natracare og er utrolig mye bedre enn de vanlige plastbindene. Gladrags og lunapads som vaskes har jeg ikke vært borti, men jeg har vurdert det av nysgjerrighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå