Gå til innhold

Tøybind-ekkelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har sett at det selges tøybind på noen nettbutikker. Hva tenker dere om det?

Er det ekkelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, egentlig ikke eklere enn vanlige bind, men personlig hadde jeg ikke giddet ekstraarbeidet med å skylle og vaske dem etter bruk.

Skrevet

Høres tungvint ut med tøybind.

Før i tiden så hadde de kun tøybind eller hjemmestrikkede bind.

De hadde ikke samme vaskemulighetene som vi idag har.

Nei, takke meg til engangsbind, men det er min mening da :)

Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg tenker at det er en bra ting for miljøet, og det er noe jeg kunne tenkt meg å prøve. Ingenting ekkelt med det, jeg synes engangsbind med for mye plast er ekkelt, da det bare blir klamt og ubehagelig.

Skrevet

Tanken på skitne bind i skittentøyskurven høres ikke så fristende ut.. Takke meg til å kaste de i bosset med en gang. ;) Men det er sikkert mer behagelig å gå med.

Skrevet

Men gjør de jobben sin som de skal ? Vil det ikke fort trekke igjennom ?

Jeg ser for meg underlig gange p.g.a et sammenbrettet bind på størrelse med et laken... :tristbla:

Skrevet

Jeg ville ikke ha brukt tøybind, er glad jeg bare får kasta de engangsbinda i søppelbøtta jeg. Tenk deg å begynne å vaske de etter noen dager da. Det skulle jeg hatt godt betalt for å gjort!

Kan ikke tenke meg at de holder like godt på væske heller.

Skrevet

Det er en form for tøybind som kastes, de heter Natracare og er utrolig mye bedre enn de vanlige plastbindene. Gladrags og lunapads som vaskes har jeg ikke vært borti, men jeg har vurdert det av nysgjerrighet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...