AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Astrantia major, liker spesielt godt roma. I år kommer de til å bli enorme. Anonymkode: 11da1...31c 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai #4 Skrevet 21. mai Er så mange, kan ikke velge en. Liker hortensia, rhododendron, krypveronika, blåpute, peon, hosta og masse annet.. Anonymkode: 4c728...d01
AnonymBruker Skrevet 21. mai #5 Skrevet 21. mai Iris. Det liker ikke rådyrene her. Anonymkode: 10831...d4d
Minlillelykke Skrevet 21. mai #6 Skrevet 21. mai Hortensia og peoner er mine favoritter. Har også endel roser, men de krever mer jobb enn feks hortensiane og peonene
AnonymBruker Skrevet 21. mai #8 Skrevet 21. mai Brennende kjærlighet og Indianerblomst. Den siste er spiselig.smaker mynte, og kan brukes i drinker osv. Anonymkode: 537f5...313
AnonymBruker Skrevet 21. mai #9 Skrevet 21. mai Hvis de har fine blomster og overlever vinteren her oppe i nord, så er jeg fornøyd. Det er mye som dauer etter en sesong eller liksom aldri blir noe av, så for min del handler det mest om hvilke stauder som overhodet er mulig å ha i hagen her. Så langt har jeg best erfaring med peoner, Veronica, Geum/Avens, blodmure, Jakobsstige og en type Campanula klokkeblomst (campanula Punctata?). Har også fått Myske til å overleve flere år, men det varierer hvor mye som kommer opp, og blomstene er veldig små. Anonymkode: 8eba2...f81
AnonymBruker Skrevet 21. mai #10 Skrevet 21. mai Brunhilde skrev (11 minutter siden): Akeleie Ja, Akeleie hadde jeg glemt! De er jo virkelig hardføre og nærmest ordner seg selv Anonymkode: 8eba2...f81 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai #11 Skrevet 23. mai Dere som bor høyere enn H5-6 noen stauder som ligner prydgress? Anonymkode: 7744a...5ad
Wonders Skrevet 28. mai #12 Skrevet 28. mai (endret) jeg heier på alle nevnt ovenfor, og denne krypflox Lett å dele, klarer seg selv. Og clematis i form av Snow in summer, siden den lyser i mørket. Lett å dele, bunndekkende. Endret 28. mai av Wonders
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå