AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:38 #2 Skrevet torsdag kl. 18:38 Astrantia major, liker spesielt godt roma. I år kommer de til å bli enorme. Anonymkode: 11da1...31c 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:48 #3 Skrevet torsdag kl. 18:48 Litt kjedelig men lavendel 💕 Anonymkode: 7744a...5ad
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:51 #4 Skrevet torsdag kl. 18:51 Er så mange, kan ikke velge en. Liker hortensia, rhododendron, krypveronika, blåpute, peon, hosta og masse annet.. Anonymkode: 4c728...d01
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:52 #5 Skrevet torsdag kl. 18:52 Iris. Det liker ikke rådyrene her. Anonymkode: 10831...d4d
Minlillelykke Skrevet torsdag kl. 18:54 #6 Skrevet torsdag kl. 18:54 Hortensia og peoner er mine favoritter. Har også endel roser, men de krever mer jobb enn feks hortensiane og peonene
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:07 #8 Skrevet torsdag kl. 19:07 Brennende kjærlighet og Indianerblomst. Den siste er spiselig.smaker mynte, og kan brukes i drinker osv. Anonymkode: 537f5...313
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:12 #9 Skrevet torsdag kl. 19:12 Hvis de har fine blomster og overlever vinteren her oppe i nord, så er jeg fornøyd. Det er mye som dauer etter en sesong eller liksom aldri blir noe av, så for min del handler det mest om hvilke stauder som overhodet er mulig å ha i hagen her. Så langt har jeg best erfaring med peoner, Veronica, Geum/Avens, blodmure, Jakobsstige og en type Campanula klokkeblomst (campanula Punctata?). Har også fått Myske til å overleve flere år, men det varierer hvor mye som kommer opp, og blomstene er veldig små. Anonymkode: 8eba2...f81
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:13 #10 Skrevet torsdag kl. 19:13 Brunhilde skrev (11 minutter siden): Akeleie Ja, Akeleie hadde jeg glemt! De er jo virkelig hardføre og nærmest ordner seg selv Anonymkode: 8eba2...f81 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 11:47 #11 Skrevet lørdag kl. 11:47 Dere som bor høyere enn H5-6 noen stauder som ligner prydgress? Anonymkode: 7744a...5ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå