Gå til innhold

Bruker du tøfler hjemme?  

71 stemmer

1. 1. Bruker du tøfler hjemme?

• Ja
      37
    • Av og til
      18
    • Nei
      16

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker du tøfler hjemme?

Anonymkode: e8df0...3f7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tøfler, nei, men går mye med Birkenstocks inne. Er gulvkaldt og jeg fryser lett på føttene. 

Anonymkode: 40456...395

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tøfler egentlig mest på vinter, men kan finne på å bruke sandaler spesielt ved støvsuging, vask av kjøkken osv hvor jeg må stå lenge. Slipper ryggvondten som jeg får hvis jeg glemmer.

Anonymkode: f9459...bfc

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tøfler, nei, men går mye med Birkenstocks inne. Er gulvkaldt og jeg fryser lett på føttene. 

TS her: skulle ha presisert at Birkenstocks og Scholl og diverse også regnes som tøfler. Så lenge det er innesko ❤️ 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her: skulle ha presisert at Birkenstocks og Scholl og diverse også regnes som tøfler. Så lenge det er innesko ❤️ 

Bruker de utendørs og, så vet ikke hva jeg skal kalle de jeg. 

• Hjerte 1
Skrevet

JA!! Alltid!! Eg strikkar mine eigne tovede tøfler, har 3 par i rotasjon - eit grått, eit raudt og eit med litt mønster på. Tor-Inge får og av meg, han har størrelse 46 så det går med ein del garn altså haha.

Kalde føter = sjuk Berta, det har eg lært meg gjennom åra. Mor mi sa alltid "har du varme føter har du varm kropp" og ho hadde rett.

mvh Berta

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Varme tøfler på høst/ vinter, lettere sandaler el slippers i sommerhalvåret. 

Anonymkode: 0c419...ca9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg hater å ha både sko og sokker på beina når jeg er hjemme, så her går jeg barfot året rundt. 

Anonymkode: 1a5fc...5eb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei. Jeg hater å ha både sko og sokker på beina når jeg er hjemme, så her går jeg barfot året rundt. 

Blir du ikke gæren av alt rusket under føttene innendørs? Vi støvsuger og feier kanskje fem dager i uken - er allikevel alltid bøss på gulvet. Jeg hater å tråkke på sånt, sand osv.

• Liker 5
Skrevet

Ja, bruker tøfler av ull eller skinn om vinteren og birckenstock-sandaler ellers. Fryser lett på føttene og har dessuten plattfot, så får vondt i føttene om jeg går mye rundt på harde gulv innendørs.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Blir du ikke gæren av alt rusket under føttene innendørs? Vi støvsuger og feier kanskje fem dager i uken - er allikevel alltid bøss på gulvet. Jeg hater å tråkke på sånt, sand osv.

Samme her - det er enda en grunn til å bruke tøfler/innesko.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har ikke mye rusk osv på gulvet, så nei. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg bruker tøfler hjemme, dvs i mitt tilfelle er det Birkenstocks, Crocs (!!) eller sandaler. Det hender jeg går barbeint eller i sokkelesten også, men som regel har jeg en eller annen form for innesko når jeg driver med noe innendørs. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden. Jeg går med nakne føtter med mindre jeg er på jobb eller på besøk hos venner.

Anonymkode: 00865...4ca

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi har ikke mye rusk osv på gulvet, så nei. 

Med mindre du aldri lager/spiser mat og aldri er utenfor døra, så har du det, jo. Vi støvsuger stort sett hver dag, noe rusk og støv er det alltid likevel. Man merker det ikke om man går i innesko, men man merker det definitivt om man går barføtt. 

• Liker 5
Skrevet

Nei. Helt uaktuelt å ha det så kaldt inne at jeg må gå med tøfler. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ikke tøfler, men bruker innesko. Har kroniske smerter som gjør at å gå uten sko er veldig smertefult..

Anonymkode: ad82f...453

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Uanonym bruker skrev (7 minutter siden):

Med mindre du aldri lager/spiser mat og aldri er utenfor døra, så har du det, jo. Vi støvsuger stort sett hver dag, noe rusk og støv er det alltid likevel. Man merker det ikke om man går i innesko, men man merker det definitivt om man går barføtt. 

Jeg sa vel ikke at vi ikke har rusk på gulvet? Jeg sa vi ikke har mye rusk på gulvet. Vi lager selvsagt mat som alle andre, og går ut døra, men vi har robotstøvsuger som støvsuger og mopper daglig, og vi går ikke med skoene våre lengre inn enn til gangen. Ikke har vi barn som drar med seg masse dritt inn heller. 

jeg går som sagt barfot hele året, så jeg ville jo merket det om vi hadde mye rusk på gulvet 😂

AnonymBruker
Skrevet

Barfot i sommerhalvåret, fra utpå høsten til vår oftest i strømpelesten da jeg bruker strømpebukser når det er kaldt. Burde bruke mer tøfler ja, for det sliter på strømpene å gå slik..

Anonymkode: 98664...558

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg ikke hatt hund, femåring og samboer hadde jeg også hatt så lite rusk på gulvet at jeg kunne gått barbent inne… Ja ja, sandaler it is 🤪😂 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...