Gå til innhold

Oppskrifter - "Send DM"

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøver å legge om kostholdet til lavkarbo og algoritmen er jo slik at det hele tiden popper opp treningsunfluensere med div. teasere på oppskrifter. Men ofte er det slik at selve oppskriften ikke ligger der, man må sende DM. Kan noen forklare meg hvorfor? Tjener de penger på at folk sender DM?

Anonymkode: 034d2...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prøver å legge om kostholdet til lavkarbo og algoritmen er jo slik at det hele tiden popper opp treningsunfluensere med div. teasere på oppskrifter. Men ofte er det slik at selve oppskriften ikke ligger der, man må sende DM. Kan noen forklare meg hvorfor? Tjener de penger på at folk sender DM?

Anonymkode: 034d2...09a

Det er for å skape engasjement. Jo flere som kommenterer/trykker seg videre påvirker alogaritmene.. 

De tjener ikke direkte penger på at folk sender DM.

Anonymkode: 93c72...7b8

• Liker 1
Skrevet

Er også så LEI av det der Send DM- tullet! Jeg boikotter det der, og spør heller KI.

Anonymkode: 7bc3d...f0e

• Nyttig 1
Skrevet

Veldig mange av dem vil selge deg tilgang til en eller annen diett, kostholdsplan, tilskudd eller lignende. Så jo, de aller fleste er ute etter å selge noe. 

Anonymkode: 61687...811

Skrevet

Jeg hater poster hvor de skriver «kommenter (f.eks) eple i kommentarfeltet så sender jeg oppskriften» 

i stedet for å få lese hva andre syns om retten så er hele kommentarfeltet bare fullt av EPLE 

Anonymkode: d8048...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...