AnonymBruker Skrevet 21. mai #21 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan tenke meg det er en penis som imponerer andre menn. De er de som tror at jo lengre, jo bedre. Det er tykkelsen som teller for kvinner, som gir følelsen av å "bli fylt opp" i skjeden. Hilsen kvinne med erfaring Anonymkode: fd78a...d0e Det gjelder ikke alle. Jeg liker bedre en lang en enn en tykk en. Anonymkode: 85808...c14
AnonymBruker Skrevet 21. mai #22 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det gjelder ikke alle. Jeg liker bedre en lang en enn en tykk en. Anonymkode: 85808...c14 Det gjør ikke de fleste kvinner, rett og slett fordi det er begrenset lengde på skjeden. Noe utvider den seg under seksuell opphisselse, men den er mellom 7 - 10 cm dyp bare. Å få en lengre penis dyttet opp i toppen av skjeden, kan i mange tilfeller utløse kramper som er svært smertefulle. Det gjør det for meg i visse stillinger i hvert fall, og jeg har lest mange ganger at mange kvinner opplever dette om penis støter borti enden av skjeden. Men det er vel ingen regel uten unntak. Du er kanskje en som ikke får smertefulle kramper av det av penis. Anonymkode: fd78a...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai #23 Skrevet 22. mai Etter å ha lest tråden her ender vi på et svar, 20+ med solid omkrets, som ikke ser rar ut og som står på kommando. I tillegg skal den sprute som en drage, med presisjon. Godt man er over dette og har en kvinne som klarer å nyte den. Hun er mer enn happy etter tunga, men klager ikke når liltlekaren vokser seg til hulken. . Anonymkode: cc88e...851
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå