Gå til innhold

Exen sender meg slebrige meldinger

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har fått en del meldinger av en ex fra to år tilbake. Han begynte plutselig å sende sms med seksuelle meldinger. Jeg sa jeg ikke ønsket slikt og ba han slutte. Han har også ny dame, dem har snart vært sammen 1,5 år. Våknet en dag til masse meldinger på rams, jeg sa igjen han må slutte og tenke på sitt nåværende forhold. Jeg blokkerte til slutt nummeret. Det sitter noe sårt i meg da jeg ALDRI ville trodd slikt om han, han fremstår som en fyr som absolutt ikke ville gjort slikt. Jeg ble lei meg og tenkte tilbake da jeg hadde en dårlig følelse når vi var i forhold også, kanskje den sjalusien var der som et tegn.. foregikk sikkert noe bak min rygg også. Dette vil jeg aldri få svar på. Har fått meg til å stole enda mindre på menn, til og med de jeg tror er "good guys". Hvordan jobbe med dette? 
Jeg har også vurdert å si ifra til kjæreste, men samtidig ønsker jeg ikke blande meg inn i noe, dette ble en dårlig ting for min del også i bunn og grunn.. Lest om flere som sier ifra og får skyldebøtte av den personen de sier ifra til fordi de ikke vil bli sure på egen mann.. Erfaringer rundt det?

Anonymkode: 09637...89e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anmeldelserfor seksuell trakassering kanskje?

Anonymkode: 743bc...f70

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Anmelde ham for" skulle det stå

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Anmelde ham for" skulle det stå

Er ikke det litt drøyt kanskje? Nå har jeg uansett blokkert og han har ikke etter dette prøvd å kontakte noe annen plass

• Liker 5
Skrevet

Han viste sitt sanne jeg, dessverre. Svikter den han er med og plager eksen.

Jeg har ikke vært utsatt for kåte meldinger av ekser, men ene eksen min spurte nylig rett ut om vi skulle bli sammen igjen. Jeg synes det er respektløst når jeg har gått videre og har en ny. Sa bare nei takk og har ikke hørt fra ham siden.

AnonymBruker
Skrevet
Virrevirrevapp skrev (2 minutter siden):

Han viste sitt sanne jeg, dessverre. Svikter den han er med og plager eksen.

Jeg har ikke vært utsatt for kåte meldinger av ekser, men ene eksen min spurte nylig rett ut om vi skulle bli sammen igjen. Jeg synes det er respektløst når jeg har gått videre og har en ny. Sa bare nei takk og har ikke hørt fra ham siden.

Godt han iallefall tok nei for et nei :)! Det gjorde ikke min ex.. hadde du sagt noe til dama hans eller latt det ligge, iallefall om han ikke kontakter en annen plass?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Helt enig, hun bør ta kontakt med kongen og dronninga også. Deretter hele familien hans. 

Anonymkode: 31cbc...ee0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Godt han iallefall tok nei for et nei :)! Det gjorde ikke min ex.. hadde du sagt noe til dama hans eller latt det ligge, iallefall om han ikke kontakter en annen plass?

Hadde nekta å bli noe mer blanda inn i livet til en eks.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var yngre var det noen ekser som tok kontakt og sporet det kjapt inn på sex. Jeg anså det som at de trodde jeg skulle blu smigret, og dessuten var enklere å få sex med en ukjent kvinne. Fikk ikke noe napp for å si det slik, og ene fikk passet påskrevet. Jeg forlot ham på grunn av at han var en egoistisk elsker, som presset på angående type sex jeg ikke ønsket. Da jeg ikke nådde frem med dialog om dette ga jeg ham opp og gikk. Oppga årsaken også. Ikke var dette et nytt og ukjent tema for ham da jeg ga opp heller.

Så presterte han å dele med meg at han savnet vårt deilige sexliv. 

"Hvem sitt sexliv er det du prater om?", fikk ham da i retur, "for VÅRT sexliv er det iallefall ikke. Da skulle det isåfall vært deilig for meg også. NÅ har jeg et deilig sexliv." 

Han prøvde seg ikke igjen. 😁😂

Anonymkode: 887ab...eb6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...