AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hei! Jeg begynte på Østrogen for et par måneder siden. Etter å ha få påvist lavt testosteronnivå også, har jeg nå tatt tilskudd av dette i 3 dager. Er spent på andres erfaringer med hormoner. Jeg føler det hjalp litt på sexlysten at jeg begynte på østrogen, testosteron burde etterhvert hjelpe enda mer. Hva er deres erfaringer? Med østrogen og med testosteron? Hvordan har det virket for dere? Jeg har slitt med nattesvette, hetetokter, dårlig hud og smerter nedentil. Dette har kommet seg noe etter start med østrogen, men er på ingen måte borte. Hadde vært veldig glad for å høre andres erfaringer. Kjenner jeg har et behov for at dette skal funke. Og vil ikke få mørkere stemme, forstørret klitoris eller økt hårvekst😨 Anonymkode: 50ad7...a7a
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Jeg merket god effekt på sexlysten da jeg begynte på testosteron, men så dabbet det av etterhvert. Om det er vanlig med avtakende effekt eller om det var noe annet som var årsaken vet jeg ikke. Jeg forsøkte å øke dosen, men da opplevde jeg bare å bli veldig sint. Nå tar jeg det ikke regelmessig, men tar det kun i noen dager før eggløsning for å booste sexlysten. Innbiller meg at det funker iallfall 😅 Østrogen hjalp for min del mot hetetokter og leddsmerter, og muligens litt mot dårlig søvn (at søvnen ble bedre kan også skyldes at jeg ble sykemeldt og dermed stresser mindre). Anonymkode: 76e6a...79c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå